سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر جهاد کشاورزی سامان:

کود شیمیایی به کشاورزان فقط با حواله الکترونیکی عرضه می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی سامان، از الکترونیکی شدن توزیع کود شیمیایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یزدان احمدزاده مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: توزیع کود شیمیایی در این شهرستان الکترونیکی شد.

او افزود: با توجه به راه اندازی سامانه پایش مواد کودی، نشستی در این خصوص با مدیر، معاون فنی و اجرایی، رئیس اداره تولیدات گیاهی سامان و مروجین پهنه در محل مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سامان برگزار شد.


بیشتر بخوانید


احمدزاده با تاکید بر لزوم ثبت اطلاعات بهره برداران در سامانه جامع پهنه بندی، اظهار داشت: پس از ثبت اطلاعات در سامانه مذکور توسط مروجین پهنه، حواله الکترونیک به نزدیکترین کارگزاری ارسال و بهره برداران می‌توانند با مراجعه به کارگزاری، نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

وحید طهماسبی معاون فنی و اجرایی و رئیس اداره تولیدات گیاهی سامان هم با بیان اینکه کشاورزان برای ثبت و یا ویرایش سطح زیر کشت خود به مدیریت جهاد کشاورزی و مرکز خدمات هوره باید مراجعه کنند، اضافه کرد: این اقدام به منظور حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو است و تلاش می‌شود کود مورد نیاز کشاورزان به موقع توزیع و در دسترس آن‌ها قرار گیرد.

او افزود: از تمامی مروجین پهنه‌های تولیدی درخواست داریم که با همت و تلاش خود نسبت به ثبت و ویرایش دقیق اطلاعات زراعی و باغی کشاورزان اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.