سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امرایی تاکید کرد؛

تاکید بر لزوم ایجاد ارتباط میان صنعت و رسانه

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی شیراز با تاکید بر لزوم ایجاد ارتباط میان صنعت و رسانه، گفت: رسانه‌ها باید فارغ از تفسیر‌های تک بعدی از پردازش خطی و یکجانبه مسائل خودداری کرده و در مسیر تقویت صنعت، تولید و در نهایت عدم وابستگی گام بردارند.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امین امرایی مدیرعامل مجتمع پتروشیمی شیراز در حاشیه اردوی ورزشی تفریحی، خبرنگاران و عکاسان خبری که به همت بسیج رسانه فارس و همراهی پتروشیمی مرودشت، برگزار شد، با بیان اینکه توسعه صنعتی کشور نیازمند بستری سازی و فرهنگسازی است، گفت: این مهم از طریق رسانه‌های مستقل و بیان واقعیت‌ها محقق می‌شود.

او اضافه کرد: اگر رسانه به رسالت خود عمل کند و مردم را با واقعیت‌ها و دستاورد‌ها آشنا کند، امید به آینده و اعتماد عمومی افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی شیراز با بیان اینکه امروز دیگر مفهوم و مبانی قدرت دچار تغییر و تحولات اساسی شده و ما در عصر انقلاب ارتباطات و اطلاعات قرار داریم، گفت: امروز رسانه مهمترین رکن قدرت در این انقلاب ارتباطی است و استعمار نوین به موقع متوجه این نقش شده و از آن نهایت بهره برداری را کرده است.

امرایی بیان کرد: امروز رسانه با قدرت و نفوذ بالا در جهت دهی به افکار عمومی تاثیر گذاشته و شکل دهنده ذائقه‌ها و تعریف نیاز‌ها متناسب با رویکرد‌های تعریفی است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، گفت: در این بیانیه نقش رسانه‌ها در شکل دهی به روند توسعه تاکید شده و از جوانان خواسته شده در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن پیشگام شوند.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی شیراز ادامه داد: رویکرد رسانه‌های غربی با هدف تعرض رسانه‌ای، هجمه به کشور‌هایی است که به دنبال آزادیخواهی و استقلال طلبی هستند.

امرایی از رسانه‌ها خواست با حضور در متن و لایه‌های مختلف جامعه به ویژه حوزه صنعت و تولید و دستاورد‌های به وجود آمده، واقعیت‌ها را به اطلاع مردم رسانده و در زمینه آگاهی بخشی گام بردارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.