سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه فجر فارس:

رسانه‌ها با ایجاد فضای همدلی، اعتماد عمومی را افزایش دهند

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه رسانه‌ها باید منعکس کننده واقعیت‌های جامعه باشند، گفت: رسانه‌ها باید با شناخت دقیق مباحث را به بستر جامعه کشانده و با ایجاد فضای همدلی و همگرایی موجب ایجاد دلگرمی و افزایش اعتماد عمومی شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، سردار یدالله بوعلی در حاشیه اردوی ورزشی تفریحی، خبرنگاران و عکاسان خبری که به همت بسیج رسانه فارس و همراهی پتروشیمی مرودشت، برگزار شد، با بیان اینکه با قدر فرصت‌ها را دانست، عنوان کرد: باید در ابعاد مختلف به دنبال هم افزایی باشیم و در انتقال پیام‌های فرهنگی در عین وجود دیدگاه‌های مختلف در کنار هم باشیم.

او با بیان اینکه در رویداد‌های مختلف، رسانه‌های فارس همدلی و همگرایی خوبی را در مسیر رشد جامعه نشان داده‌اند، بیان کرد: اردو‌های تفریحی و فرهنگی شکل گرفته در حوزه رسانه نشان می‌دهد که اصحاب رسانه با وجود دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف، در مسیر همه همگراه هستند.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر لزوم ادامه برگزاری چنین رویداد‌هایی گفت: باید شرایطی فراهم شود که اصحاب رسانه در بستر طبیعی و متنوع جامعه و به ویژه در حوزه تولید، ایجاد ظرفیت‌های مختلف حضور یایند تا بتوانند در قالبی نرم به آگاهی بخشی و بیان واقعیت بپردازند.

سردار بوعلی با اشاره به بازخورد‌های مطلوب جلسه هم اندیشی برگزار شده با مقام‌های ارشد کشوری و استانی به همت بسیج رسانه، ابراز امیدواری کرد که رسانه‌ها با رویکرد همگرایانه، هم افزایی و تقویت اعتماد عمومی در مسیر پیشرفت کشور نقش موثر و واقعی خود را ایفاء کنند.

در پایان این اردوی تفریحی، ورزشی، فرهنگی، هدایایی به برندگان مسابقات ورزشی برگزار شده، اهداء شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.