سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس فوتبال کشورمان: ملی پوشان تمام هنر خود را در دقایق پایانی برابر تیم ملی لبنان نشان دادند/ تنها اشتباه اسکوچیچ در مورد طارمی بود

ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال کشورمان درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی لبنان توضیحاتی را بیان کرد.

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی لبنان اظهار کرد: تیم ملی فوتبال به استثنای ۱۰ دقیقه پایانی عملکرد خوبی نداشت و ملی پوشان بد بازی می‌کردند.

او افزود: فوتبال ورزش پیچیده و غیر قابل پیش بینی است. تیم ملی فوتبال برای بازی با لبنان شرایط خوبی از لحاظ روحی و روانی نداشت. همچنین  بازیکنان با یکدیگر در نیمه اول هماهنگ نبودند و انگیزه لازم را نداشتند، اما برعکس بازیکنان حریف جدی و خوب نسبت به دیدار قبلی خود بازی  می‌کردند. البته ملی پوشان تمامی هنر خود را در ۱۰ دقیقه پایانی به کار گرفتند و ۲ گل زدند و خوشبختانه پیروز شدند.

ذوالفقار نسب درباره عملکرد بیرانوند درون دروازه تیم ملی فوتبال گفت: بیرانوند از روز‌های خوب خود به دور بود و بازی متوسطی را از خود نشان داد. به هر حال معلوم نبود به چه دلیل بیرانوند از آمادگی به دور بود. علاوه بر این، خط دفاع تیم ملی هم عملکرد خوبی نداشت و همه بازیکنان در حد و اندازه‌های خود نبودند. در مجموع ملی پوشان از لحاظ بدنی آمادگی خوبی نداشتند و از لحاظ فنی هم در کار‌های تاکنیکی ضعیف عمل کردند.

بیرانوند گل مبتدیانه و ناشیانه از تیم لبنان دریافت کرد 

کارشناس فوتبال تصریح کرد: تیم لبنان از لحاظ روحی و روانی نسبت به تیم ملی فوتبال ایران برتری داشت و بیرانوند گل مبتدیانه و ناشیانه دریافت کرد. توپ ارسالی ۴۰ متر را طی کرد و بازیکن حریف در داخل ۶ قدم دروازه توانست گلزنی کند. البته تیم ملی کشورمان ارنج خوبی نداشت، اما با تعویض‌های صورت گرفته نحوه بازی ملی پوشان دگرگون شد و بازیکنان از لحاظ روحی بهتر شدند.

مهاجمان تیم ملی در غیاب طارمی از لحاظ روحی تضعیف شدند 

ذوالفقار نسب درباره اینکه عملکرد خط حمله تیم ملی کشورمان در نبود طارمی به چه صورت بود، گفت: در بازی‌های قبل، مهدی طارمی با سردار آزمون کار‌های ترکیبی انجام می‌دادند و در تمام گل‌های تیم ملی ۲، ۳ بازیکن نقش داشتند که مهدی طارمی هم تاثیرگذار بود. غیبت طارمی باعث شده بود که مهاجمان از لحاظ روحی تضعیف شوند. البته بازیکنان تیم ملی با تعصب، عرق ملی و فداکاری خود توانستند ۲ گل به ثمر برسانند.

کارشناس فوتبال درباره رکورد شکنی اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اسکوچیچ تیم و امکانات  بسیار خوبی در اختیار دارد و او تنها در مورد طارمی اشتباه کرد و در موارد دیگر حداقل اشتباه را داشت.

ملی پوشان کشورمان بعد از پیروزی مورد تشویق قرار نمی‌گیرند 

او درباره انتقاد اعضای تیم ملی فوتبال به عملکرد مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی فوتبال حرفه‌ای هستند و در کشور‌های مختلف بازی کردند. به هر حال کسب  پیروزی ارزش بالایی دارد و لژیونر‌ها در تیم‌های باشگاهی خود در اروپا بعد از بازی به بهترین نحو تشویق و پاداش دریافت می‌کنند، اما این اتفاق در ایران رخ نمی‌دهد به همین علت ملی پوشان اظهار نارضایتی  می‌کنند و مورد تشویق قرار نمی‌گیرند. اگر بازیکنان تیم ملی تشویق شوند در آن صورت روحیه خود را حفظ می‌کنند و بازی به بازی بهتر عمل می‌کنند.

ذوالفقار نسب در پایان درباره بازی بعدی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی سوریه گفت: به هر حال باید ببینیم چه تغییراتی در بازی با سوریه صورت می‌گیرد و از اکنون نمی‌توانیم پیش بینی کنیم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
فرد سالاری آفت تیم است. بازیکن خوب زیاد داریم و طارمی تافته جدا بافته و یا تک نیست.
بهر قیمتی حتی حذف ،میباید با بازیکن سالاری جنگید.
کل فوتبال چقدر ارزش دارد که یک بازیکنش باشد.
درضمن ایکاش مجلس به حقوقهای نجومی فوتبالیستها هم ورود کند.
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
سلام
اقای طارمی یه بازیکنه خوب وتاثیر گذاره
باید قدر این بازیکونه ارزشمندو همه بدونیم
م
۲۰:۱۷ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
اتفاقا خوب کاری کرد طارمی رو نیاورد مربی باید یخورذه غرور داشته باشه
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
این چه حرفیه که حذف طارمی اشتباه مربی بود نه عزیزخودت هم بودی سخترازاسکوتصمیم میگرفتی.بعدش کی گفته نبودطارمی روحیه بازیکناروخراب کرده بودمعقول باش جناب کارشناس مثلا توکارشناس وزمانی هم مربی تیم ملی بودی.
Ahmad
۱۱:۴۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
تیم ملی ضعیف عمل کرد چون خودش رو برای شرایط منهای طارمی آماده نکرده بود
شهروند
۱۱:۱۳ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
هرچی مربی بگه
باید با بازیکن سالاری بر خورد بشه
از کانتونا که بالا تر نیست
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
فوتبال لیست با درآمد میلیاردی انتظار تشویق داره اون هم با برد مقابل تیم های درجه دو آسیا ؟!
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
عجب کارشناسی دارید ما باید واقعیت ها را بپذیریم در طول تاریخ ما گروهی بودن را خوب یاد نگرفته ایم حتی در مدارس فقط در کشتی و ورزش های فردی نتیجه می گیریم چرا با هم بودن را خوب یاد نگرفتهایم هر کس می خواهد بگوید من هم هستم این یعنی مغروری این کارشناس محترم اگر نتیجه نمی شد چه می گفت تو را خدا این شادی ما را از هم نپاشد
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
لطفا این مطلب را از مربی بپرسید که چرا با وجود امکان ۵ تعویض که قبلها آرزوی مربیان بود ، مربی تیم ملی با وجود بهترین بازیکنان در نیمکت از جمله کریم انصاری فرد کم تعویض میکند . آنهم فقط در دقیقه ( نود )!!!!!!! اگر تیم با سیستم ۴۴۲ و با انصاری فرد از اول بازی میکرد بسیار بهتر و روانتر بود.
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
ببخشید با احترام به این کارشناس فوتبال کشورمون
ولی فکر نمی کنید بهتر بود با کارشناس درجه یک مصاحبه کنیدکارشناسی که حداقل به مساپل روز فوتبال آشنا باشه و کل بازی رو دیده باشه