سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی مهیب در یک منزل مسکونی زاهدان

دپوی سوخت غیرمجاز باعث ایجاد حریق در منزل مسکونی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان، ساعت ۱۷:۰۵ بعدازظهر امروز شهروندان با شنیدن صدای انفجار و مشاهده زبانه‌های آتش از یک منزل مسکونی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان تماس و وقوع این حادثه را گزارش داده که ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات سازمان آتش نشانی زاهدان، بلافاصله از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها چندیدن نیرو و خودروی اطفاء حریق به محل حریق واقع در خیابان‌جام جم اعزام نمود.

پس از رسیدن آتش نشانان مشاهده گردید دود و شعله‌های سوزان آتش از یک منزل مسکونی که به صورت غیرمجاز حجم بسیار زیادی از مواد سوختی در آن نگهداری می‌شده به بیرون زبانه می‌کشد و هر لحظه به حجم آتش افزوده می‌شود.

حجم بالا و و جاری شدن مواد سوختی باعث انتقال شعله‌های آتش به حیاط منزل مسکونی شده بود و در حال سرایت به منزل‌های اطراف بود، آتش نشانان به محض ورود به محل حادثه وارد عملیات شده و پس از قطع جریان برق و گاز و مجهز شدن به دستگاه تنفسی با استفاده از چند رشته لوله آبده و کف آتش نشانی از چند ضلع وارد منزل شده و مانع از سرایت آتش به منزل‌های اطراف و سرانجام با تلاش‌های فراوان حریق را اطفاء نمودند و ایمن سازی لازم را انجام دادند.

گفتنی است: باتوجه به حضور به موقع و سرعت العمل آتش نشانان حریق به منزل‌های اطراف سرایت نکرده و خوشبختانه هیچگونه مصدومی نداشته است.

انتهای پیام/گ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.