سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت به محرومان، اصلی‌ترین برنامه‌ کانون‌های خدمت رضوی

دبیر کانون‌های خدمت رضوی کرمان گفت: خدمت به محرومان، یکی از اصلی‌ترین رویکرد‌های برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی در سطح کشور و استان کرمان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید کاظمی پور، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان، امروز در نشست هماهنگی مسئولان کانون‌های عمومی و تخصصی خدمت رضوی استان کرمان که در مجتمع آموزشی ثارالله برگزار شد، با بیان اینکه خدمت در آستان مقدس حضرت امام رضا (ع) افتخار بزرگی است که در آن حکمت و عزت بسیاری نهفته است، بر ضرورت توسعه و گسترش  فرهنگ رضوی در تمام نقاط استان کرمان تاکید کرد.

او گفت: اگر خدمتی به مردم در هر سطح، بخش و منطقه‌ای انجام می‌شود و نام امام رضا (ع) بر آن نقش می‌بندد، آثار بزرگی دارد که در زندگی یکایک خادمان رضوی هم وجود دارد.

کاظمی پور با بیان اینکه خدمت به محرومان یکی از اصلی‌ترین رویکرد‌های برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی در سطح کشور و استان کرمان است، افزود: امروز مردم به خوبی حس می‌کنند که سایه حضرت امام رضا (ع) بر سر آن‌ها قرار دارد.

کاظمی پور از خدمات کانون‌های تخصصی و عمومی در پویش دهه آخر صفر که مشارکت فعال و پویا داشتند، قدردانی کرد و بیان کرد: این فعالیت‌ها باید تداوم و استمرار داشته باشد که نیازمند برنامه ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خادمیاران رضوی است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با بیان اینکه کانون‌های خدمت رضوی باید زمینه ساز ترویج فرهنگ رضوی در بین اقشار جامعه باشند، از خادمیاران رضوی به عنوان شاگردان مکتب حاج قاسم یاد کرد و ایجاد کانون‌های خدمت رضوی در تمام نقاط استان کرمان را توفیق بزرگی برای استان دانست.

در ادامه این نشست به منظور برنامه ریزی و هماهنگی، تعامل و تبادل نظر بیشتر کارگروه‌های تخصصی مالی، امور خادمیاری، روابط عمومی، سر رابطین شهرستان‌ها و کانون‌های تخصصی برگزار شد.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.