سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی شهرستان ایلام

جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی شهرستان ایلام در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی شهرستان ایلام با حضور محمد خاکزاد معاون آموزشی سازمان سواد آموزی وزارت، عابدین بازگیر مدیرکل دوره‌های سوادآموزی سازمان سوادآموزی، حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام، جهانشاه احمدی معاون سوادآموزی اداره کل، زهرا شاهمرادیان رئیس اداره سواد آموزی شهرستان و سایر اعضا و مدعوین در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام برگزار شد.

محمد خاکزاد معاون آموزشی سازمان سواد آموزی در خصوص ریشه کنی بیسوادی گفت: ما در ریشه کنی بیسوادی به دنبال صفر نسبی هستیم و با رسیدن به مقدار بیش از ۹۸درصد می‌توان جشن ریشه کنی بیسوادی را گرفت که با توجه به آمار موجود در شهرستان ایلام دور از دسترس نیست.

معاون آموزشی سازمان سواد آموزی بیان کرد: وجود افراد بیسواد در جامعه هم آسیب پذیر است و هم آسیب رسان، بنابراین لازم است تمام مجموعه در این خصوص کمک نموده و با هم افزایی کار را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

محمد خاکزاد جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی را مرکز فرماندهی بهبود کیفیت فعالیت‌های سواد آموزی خواند و مطرح کرد: جلسه بهبود کیفیت را محدود به کار‌های کلیشەای نکنیم، بلکه مشکلات مجموعه سواد آموزی شهرستان را باید با همفکری و هم افزایی تصمیم گیری نمود.

عابدین بازگیر مدیرکل دوره‌های سوادآموزی سازمان سوادآموزی نتیجه بازدید از حوزه سوادآموزی شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: استان ایلام در جذب سوادآموز جزو سه استان برتر کشور می‌باشد.

بازگیر مطرح کرد: شهرستان ایلام می‌تواند با پتانسیل‌های موجود اولین مرکز استان در کشور باشد که مرحله اول سوادآموزی را سرانجام بخشیده باشد.

جهانشاه احمدی، معاون سوادآموزی اداره کل با اشاره به برگزاری یادواره ۳۰۰۰ شهید استان ایلام یاد و خاطره ۷ شهید حوزه سوادآموزی استان را گرامی داشت.

احمدی مطرح کرد: به جد پیگیر پرداخت حقوق آموزش دهندگان و راهنمایان تعلیماتی هستیم.

حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام نیز در این جلسه به ارائه آمار دانش آموزان و سواد آموزان پرداخت و چالش‌های موجود در حوزه مدیریت آموزش و پرورش را بیان نمود.

رشیدی ادامه داد: ایلام مستقیم درگیر جنگ تحمیلی بوده و شهداء و جانبازان و اسرای زیادی تقدیم این انقلاب کرده و امیدواریم در همه زمینه‌ها مورد توجه مسئولان کشوری از جمله وزارت آموزش و پرورش قرار بگیرد، زیرا آموزش و پرورش زیر بنای اساس توسعه و پیشرفت هر کشوری است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام در ادامه از زحمات شبانه روزی پرسنل حوزه سواد آموزی و آموزش دهندگان تقدیر نمود و مطرح کرد: تشویق و فرهنگ سازی سوادآموزی و ریشه کنی بی سوادی نیازمند همکاری گسترده است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.