سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد بحران ماهشهر:

نکات ایمنی و بهداشتی نخستین بارش پاییزی رعایت شود

بندری گفت: شهروندان نکات ایمنی و بهداشتی نخستین بارش پاییزی را رعایت کنند و دستگاه‌های امدادی وخدماتی در حالت آماده باش کامل باشند.

 فریدون بندری سرپرست فرمانداری ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: حیف است بارش باران این نعمت الهی برای ما تبدیل به بحران شده، به جای لذت از آن و بارش بیشتر، سال‌ها است که نگران آبگرفتگی‌های بعد این نعمت الهی هستیم که جای تأمل و تعقل دارد.

او افزود: باتوجه به آخرین داده‌های سازمان هواشناسی، توده‌ای اَبر بارشی با بیش از ۵۰ میلیمتر بین ماهشهر و هندیجان از پنجشنبه شب لغایت جمعه شب صورت می‌گیرد و بایددستگاه‌های امدادی در حالت آماده باش قرار گیرند و شهروندان بویژه بیماران حاد تنفسی و قلبی در تردد‌های درون و برون شهری باتوجه به شدت بارش و اینکه نخستین بارش باران پاییزی بوده، نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت نمایند.

بندری بیان داشت: ماهشهر با اقدامات صورت گرفته گذشته مشکل خاصی نخواهیم داشت، اما سایر ادارات شهرستان باید درحال آماده باش کامل باشند، ضمن آنکه در شهر بندرامام خمینی (ره) باتوجه به عدم ایجاد شبکه کامل دفع آب‌های سطحی، احتمال آبگرفتگی در برخی مناطق وجود دارد، بنابراین این شهر برای ما شکل ویژه‌ای داشته و بر همین اساس میبایست ادارات ذی ربط با اقدامات لازم و نصب دستگاه‌های لازم شرایط را برای کاهش میزان آبگرفتگی و خسارات احتمالی صورت دهند.

سرپرست فرمانداری ماهشهر تصریح کرد: در شهر چمران شرایط نسبت به بندرامام (ره) بهتر بوده، اما دستگاه‌های مربوطه باید در آمادگی کامل باشند و مناطق ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) و پتروشیمی ماهشهر باید جهت کمک رسانی و همیاری به دستگاه‌های اجرایی در آمادگی کامل بوده، ضمن اینکه ۴ بیمارستان شهرستان آماده خدمت رسانی به بیماران حاد تنفسی باتوجه به اولین بارش پاییزی و آلودگی هوا است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.