سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۲ پروژه درمانی و خدماتی در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز

۲ پروژه درمانی و خدماتی در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز افتتاح و الحاق ۱۰ دستگاه آمبولانس اورهال شده دانشگاه علوم پزشکی اهواز بهره برداری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور سید کریم حسینی و مجتبی یوسفی نمایندگان اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و تعدادی از مسئولان، پروژه‌های بهسازی و بازسازی اتاق عمل جنرال و آشپزخانه صنعتی بیمارستان امام خمینی (ره) مورد بهره برداری قرار گرفتند.

ابول نژادیان با اشاره به لزوم رسیدگی هرچه بهتر به بهسازی بخش‌های این بیمارستان به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات به بیماران؛ گفت: مجموع اعتبار هزینه شده برای این دو پروژه ۱۶۵ میلیارد ریال است که از اعتبارات اختصاصی دانشگاه تامین شده است.

او افزود: در پروژه بهسازی اتاق عمل جنرال، ۱۰ اتاق عمل، مورد بازسازی کامل قرار گرفت و کف کلیه کلیه اتاق‌ها و راهرو‌ها با کف پوش آنتی باکتریال تعویض شد، همچنین کل سیستم برق کشی و روشنایی بروز شد و ۱۱ ستون سقفی در این اتاق‌ها تعبیه شد.

ابول نژادیان  بیان داشت: در پروژه دوم نیز، آشپزخانه بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز به تجهیزات آشپزی صنعتی و مدرن تجهیز شد، کل فضای فیزیکی آشپزخانه شامل کف، سقف، بدنه، خطوط لوله فاضلاب، سیستم برق و روشنایی بهسازی اساسی شد. پنج سردخانه بالای صفر و زیر صفر نیز در این پروژه مورد بازسازی کلی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: با استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات در اختیار، تعداد ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال بازسازی و به چرخه ارائه خدمات به بیماران اضافه شدند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.