سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۴۲۴ کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان/یکی از ماموران پلیس مجروح شد

فرمانده انتظامی فارس از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و کشف ۴۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر در ورودی شیراز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس امروز پنج شنبه ۲۰ آبان به خبرنگاران گفت: بامداد ۱۹ آبان ماه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل تردد قاچاقچیان با یک سواری پژو پارس را در محور کرمان-شیراز شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در قالب چند اکیپ به محور‌های مواصلاتی منتهی به شیراز اعزام و پس از ایست و بازرسی مقطعی و کنترل خودرو‌های عبوری به صورت محسوس و نامحسوس در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: ماموران دستور ایست را صادر که راننده و سرنشین بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان از خودرو پیاده و به سمت مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی کردند که پس از چند دقیقه درگیری مسلحانه، در نهایت متهمان که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا خودرو را رها و اقدام به فرار کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان، ۱۷۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۲۵۰ کیلو حشیش (در مجموع ۴۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر) کشف کردند، اضافه کرد: در این ماموریت یکی از کارکنان انتظامی بر اثر تیراندازی قاچاقچیان از ناجیه پا مجروح و پس از انتقال به بیمارستان و اقدامات اولیه درمانی حال او مطلوب گزارش شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری راننده و سرنشین متواری که به سمت ماموران اقدام به تیراندازی کرده و متواری شده‌اند با جدیت ادامه دارد، گفت: در این خصوص یک سواری پژو پارس با ۲ سرنشین که همدستان قاچاقچیانِ متواری و مالک مواد مخدر بوده‌اند دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

او هشدار داد: استان فارس هیچگاه جولانگاه قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد بود و در صورت فعالیت منتظر برخورد قاطع پلیس باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.