سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برترین های پویش مجازی هنرهای رزمی قم معرفی شدند

پویش مجازی هنر‌های رزمی کونگ فوی قم با شعار (من حضرت محمد (ص) را دوست دارم) پایان یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام حامد خواجه وند،دبیر هیئت کونگ فوی استان قم گفت: پویش مجازی  هنرهای رزمی  از سوی هیئت کونگ فو و هنر‌های رزمی استان قم به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و با شعار (من حضرت محمد (ص) را دوست دارم) با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد.


او افزود: این پویش  با هدف تکریم و گسترش فرهنگ و روح جوانمردی و اخلاق در میان اقشار مختلف به خصوص ورزشکاران برگزار  شد.


حجت الاسلام خواجه وند ادامه داد: هدف از برگزاری این پویش ، شناخت و آشنایی بیشتر با اخلاق پیامبر اسلام بود که در همه جای جهان به حسن خلق شناخته شده هستند و در شرایطی که دشمنان درصدد تخریب چهره والای پیامبر اسلام هستند  باید با شناساندن ابعاد مختلف زندگی پیامبر اکرم و فرزندان بزرگوارشان زیبایی‌های اسلام و مذهب جعفری را به جهانیان شناساند.


دبیر هیئت کونگ فو و هنر‌های رزمی استان قم درباره نتایج این پویش اظهار کرد :در  این پویش ورزشکاران کلیپ‌های هنر رزمی  خود را به دبیرخانه هیئت کونگ فو ارسال کردند که در پایان ۳۸ اجرا به مرحله پایانی راه یافت و پس از انجام داوری ۸ کلیپ شایسته تقدیر انتخاب شدند که به زودی از آن‌ها تجلیل  خواهد شد.

او ضمن تشکر و قدردانی از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و سازمان بسیج ورزشکاران استان و همه هنرجویان و مربیانی که در برگزاری هر چه بهتر این رویداد مشارکت داشتند، اسامی افراد برتر پویش فرهنگی رزمی هنرهای رزمی کونگ فو را  به شرح زیر اعلام کرد:

 رده سنی زیر ۱۵ سال:
۱- مقام اول: مهشید رنجبر
۲- مقام دوم: کاظم کریمی
۳- مقام سوم: علی اصغر شوندی

 رده سنی بالای ۱۵ سال:
۱- مقام اول: طینا مه پور
۲- مقام دوم مشترک:
سمانه طالبی
شکیبا گایینی
فاطمه موسوی
۳- مقام سوم: معصومه عباس زاده

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.