سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم بانوان چیپس کامل مشهد:

اولویت تیم چیپس کامل بومی‌گرایی در لیگ برتر فوتسال بانوان است

سرمربی تیم بانوان چیپس کامل مشهد گفت: مهمترین اولویت تیم فوتسال چیپس کامل مشهد در لیگ برتر استفاده از بازیکنان بومی‌ است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا غلامی سرمربی تیم بانوان چیپس کامل مشهد در خصوص وضعیت تیم فوتسال بانوان چیپس کامل در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: تیم هیات فوتبال خراسان رضوی ستاره های کشور را در اختیار داشت، اما هدف باشگاه چیپس کامل مشهد، بومی‌گرایی و جوان‌گرایی است و طبیعتا نباید نتایج این ۲ تیم را مقایسه کرد. برخی از بازیکنان ما برای نخستین بار در لیگ برتر بازی می‌کنند و نیاز به زمان داریم تا تیم به ثبات برسد.

او  افزود: خوشبختانه مسئولان باشگاه اهدافی بلندمدت دارند و امیدواریم در جمع ۸ تیم اول باقی بمانیم تا در آینده بهتر و بهتر شویم.

سرمربی تیم بانوان چیپس کامل در ارتباط با بومی‌سازی تیم ادامه داد: با توجه به میانگین سنی پایین تیم و مستعد بودن بازیکنان،  امیدواریم بتوانیم هماهنگی لازم را بین بازیکنان به وجود بیاوریم تا آینده روشنی را رقم بزنیم.

غلامی بیان کرد: توقع از تیمی نوپا که در سال نخست حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند منطقی نیست، امیدوارم از سال آینده شرایط خوب پیش برود و نگاهی به کسب مقام داشته باشیم.

او در ارتباط با امکانات فراهم شده برای تیمش تصریح کرد: باشگاه به تمام درخواست‌های تیم پاسخ داده و سالن تمرین و تمام تجهیزات لازم را در اختیار ما گذاشته‌اند. امیدواریم با حمایت باشگاه بازیکنان به شرایط ایده‌آل برسند و بتوانیم استان خراسان رضوی را در لیگ برتر فوتسال سربلند کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.