سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبور تلفات کرونایی در برزیل از مرز ۶۱۰ هزار نفر

برزیل با ثبت بیش از ۶۱۰ هزار قربانی کرونایی، رکورد تازه‌ای را از خود به جای گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شینهوا، وزارت بهداشت برزیل روز گذشته ۲۸۰ مورد مرگ و میر دیگر بر اثر کرونا را طی ۲۴ ساعت ثبت کرد که با این احتساب، تعداد قربانیان کرونا در این کشور را به ۶۱۰۰۳۶ نفر رسید.

مقامات بهداشتی برزیل همچنین ۱۲ هزار و ۲۷۳ مورد جدید ابتلا به کرونا را ثبت کردند که تعداد کل مبتلایان به این ویروس را به ۲۱ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۲۹۸ نفر رساند. برزیل در هفته گذشته به طور متوسط روزانه ۲۵۷ مرگ و ۱۰۵۰۲ مورد جدید ابتلا به کرونا را شاهد بوده است.

بنابر اطلاعات به دست آمده، این کشور آمریکای جنوبی در حال حاضر دارای نرخ ۲۹۰.۳ مرگ و ۱۰۴۲۵.۷ مورد در هر ۱۰۰ هزار نفر است.

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، تا روز سه شنبه، ۱۵۶.۳ میلیون نفر (۷۳.۲۸ درصد از جمعیت) در برزیل اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کردند و ۱۲۱.۷ میلیون نفر (۵۷.۰۸ درصد) به طور کامل واکسینه شدند.

تا این لحظه آمریکا همچنان با بیش از ۴۷ میلیون نفر، هند با بیش از ۳۴ میلیون نفر، برزیل با بیش از ۲۱ میلیون نفر و انگلیس با بیش از ۹ میلیون نفر، روسیه و ترکیه با بیش از ۸ میلیون نفر و فرانسه با بیش از ۷ میلیون نفر در صدر جدول بیشترین مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ قرار دارند.

شمار مبتلایان به کرونا در جهان نیز تا این لحظه به ۲۵۲ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۸۳۷ نفر، شمار جان باختگان به پنج میلیون و ۹۱ هزار و ۴۵۸ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۲۲۸ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۳۸۱ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.