سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سناتور آمریکایی: خروج از افغانستان بی‌کفایتی جو بایدن را ثابت کرد

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی جو بایدن را بی‌کفایت ترین رئیس جمهور این کشور خواند و از خروج آمریکا از افغانستان انتقاد کرد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، لیندزی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی جو بایدن را بی‌کفایت ترین رئیس جمهور این کشور خواند و گفت: خروج از افغانستان بی‌کفایتی او را ثابت کرده‌است.

گراهام در مصاحبه‌‍‌ای با «فاکس نیوز» اظهار داشت: بایدن حتی از جیمی کارتر، رئیس جمهور اسبق آمریکا نیز بدتر است و این به ویژه بعد از خروج از افغانستان درباره او بیشتر صدق می‌کند.

پیش از این، روزنامه انگلیسی تلگراف هم در گزارشی گفته بود که محبوبیت جو بایدن طی ۹ ماه نسبت به سایر روسای جمهور آمریکا به شدت سقوط کرده به نحوی که وی رتبه نخست در این کاهش را از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون به خود اختصاص داده است.

بر این اساس، رتبه‌ بایدن ۱۱.۳ درصد کاهش داشت (از ۵۶ درصد تا ۴۴.۷ درصد) و چنین کاهشی بیشتر از شاخص سقوط رتبه ۱۰ رئیس جمهور قبلی این کشور است. پیشتر رکورددار کاهش سریع محبوبیت، باراک اوباما بود که طی ۹ ماه اول ریاست جمهوری، ۱۰.۱ درصد کاهش رتبه داشت.

این روزنامه در ادامه اضافه کرد که محبوبیت بایدن در ماه جولای زمانی که در آمریکا تعداد مبتلایان به ویروس کرونا افزایش یافت و پایان ماه آگوست یعنی وقتی که ارتش آمریکا از افغانستان خارج شد، به شدت سقوط کرد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.