سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری:

بوچیاکاران زنجانی عازم بحرین می‌شوند

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین زنجان گفت:۳ ورزشکار زنجانی فعال در رشته بوچیا دربازی‌های آسیایی۲۰۲۱ جوانان و نوجوانان بحرین حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  امیری رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: سعید یارمحمدی منفرد به عنوان مربی و محمدمهدی برجی، علیرضا صفری و سیده لیلا موسوی نیز به عنوان ورزشکاران این رشته در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۱ جوانان و نوجوانان بحرین حضور خواهند داشت.

او سطح آمادگی این ورزشکاران را  خوب اعلام کرد و افزود: مرحله نهایی اردوی آمادگی تیم ملی بوچیا نیز از ۳۰ آبان ماه تا ۶ آذر در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان ادامه داد: بازی‌های پاراآسیایی بحرین با حضور ۸۰۰ ورزشکار زیر ۲۳ سال و در ۹ رشته مختلف ورزشی از ۷ تا ۱۷ آذر ماه برگزار می شود.

امیری گفت: مرحله نخست این اردو در بخش مردان از ۲۳ تا ۲۷ و بانوان نیز از ۲۹ خرداد ماه امسال به مدت ۵ روز و مرحله دوم نیز از ۸ تا ۱۳ شهریور و مرحله سوم از ۳۱ شهریور  تا هفتم مهر ماه و مرحله چهارم نیز اواخر مهر امسال برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.