سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت کرین سقفی در کارگاه نیروگاه سیکل ترکیبی

کرین سقفی کارگاه سیکل ترکیبی نیروگاه شهید رجایی با بهره گیری از توان متخصصان نیروگاه طراحی و ساخته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، بهمن غنوی معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی گفت: در پی اعلام نیاز به کرین سقفی در کارگاه این نیروگاه با هدف جابجایی قطعات سنگین، متخصصان امورمکانیک این شرکت، توانستند، این تجهیز با استفاده از تجهیزات و قطعات موجود در نیروگاه طراحی و ساخته شده است.

غنوی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی با اندازه گیری‌های اولیه و طراحی و محاسبات فنی در جهت رعایت مسائل ایمنی و کارایی مناسب این تجهیز اقدام به ساخت و پس از تهیه تجهیزات و متریال‌های مورد نیازبود که سعی شد تمامی قطعات شامل وینچ، تیرآهن H، پلیت با سایز‌های مختلف و موتور‌های جابجایی طولی کرین که با تغییر کاربری موتور آن و تغییراتی که در آن انجام شد از ابزار موجود در داخل شرکت بود که در این پروژه مورد استفاده قرار گرفت.

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی در ادامه بیان داشت: در مرحله‌ی بعدی نیز ساخت قطعات با ماشین کاری و جوشکاری و... انجام شدکه پس از آن کار مونتاژ و نصب بود و کرین سقفی در مکان تعبیه شده قرار گرفت.

او گفت: این فعالیت با صرف کمترین هزینه همچنین طراحی و ساخت آن از قطعات ضایعاتی و بلااستفاده در شرکت ساخته و با اتکا به دانش و مهارت کارکنان به انجام رسیده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.