سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی:

انتظار مردم کامل شدن چرخه مدیریت کشور است

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم کامل شدن چرخه مدیریت کشور است

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور مجلس از سفر‌های استانی رئیس جمهور تشکر کرد و تاکید کرد: انتظار مردم کامل شدن چرخه مدیریت کشور است.

او با استناد به اصل ۴۵ قانون اساسی گفت: در بهره برداری از منابع طبیعی و استفاده از درآمد‌های ملی در سطح استان‌ها نباید تبعیض باشد .

حجت الاسلام جعفری گفت: معیار توسعه باید بر مبنای عدالت باشد و توسعه منهای عدالت عامل فروپاشی انسجام ملی است.

او با تاکید بر ضرورت انسجام بین حوزه‌های مدیریتی افزود: فرآیند برنامه ریزی جمعی برای دستیابی به انسجام ملی مهم است رعایت قانونمندی و اجماع نخبگان و مسئولیت پذیری ارکان قدرت ضروری است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه معیشت مردم و گرانی در بازار فشار سنگینی را بر مردم مخصوصا اقشار آسیب پذیر تحمیل کرده است افزود: اولویت اول دولت باید سامان دادن این بخش باشد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسامی با اشاره به اینکه جامعه فرهنگیان ما و بازنشستگان با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند افزود: رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان تنها بخشی از مشکلات ان‌ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس به ضرورت فرهنگی بودن وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: انتظار جامعه فرهنگیان این است که وزیر پیشنهادی از جنس آموزش و پرورش باشد.

حجت الاسلام جعفری افزود: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باید با تجربه و به مسائل این حوزه آگاه باشد.

او در پایان نطق خود به مسائل حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری پرداخت.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.