سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفری:

توریسم درمانی راهکاری برای درآمدزایی در حوزه سلامت و گردشگری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت:: توریسم درمانی می‌تواند هم برای حوزه سلامت و هم حوزه گردشگری در استان درآمدزایی داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در جلسه‌ای که منظور هماهنگی حضور مقامات دولتی و بخش خصوصی حوزه گردشگری اقلیم کردستان عراق در استان کردستان برگزار شد، این حضور را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های درمانی و پزشکی استان و هدایت گردشگران سلامت اقلیم به سوی استان کردستان، دانست.

جعفری با اشاره به اینکه دولت سرمایه گذاری‌های عظیمی در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی بویژه با هدف توریسم درمانی در کردستان انجام داده است، یادآور شد: باید تلاش کنیم از این امکانات، برای جذب گردشگران سلامت بویژه از اقلیم کردستان عراق بهره بگیریم.

او اقدام اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و کردشگری استان در برگزاری فم تور ویژه مدیران دولتی و بخش خصوصی حوزه گردشگری اقلیم را اقدامی بجا عنوان و خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان می‌تواند از این فرصت برای ارائه بروشور‌های معرفی ظرفیت‌های پزشکی و درمانی استفاده کند.

جعفری در ادامه اظهار داشت: توریسم درمانی می‌تواند هم برای حوزه سلامت و هم حوزه گردشگری در استان درآمدزایی داشته باشد.

 با توجه به حذف ویزا برای سفر‌های پروازی میان ایران و عراق، اعضای جلسه، برقراری پرواز سنندج – سلیمانیه را از جمله راه‌های جذب و نگهداشت گردشگران سلامت در کردستان عنوان کردند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.