سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات شورا‌های دانش آموزی در ناحیه یک اهواز برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی در ناحیه یک اهواز با مشارکت دانش آموزان مدارس مختلف این ناحیه برگزار شد.

صادق نیسی گمراوی مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بیست و چهارمین مرحله انتخابات شورا‌های دانش آموزی با شعار «شورا‌های دانش آموزی طلایه دار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در آموزشگاه‌های این ناحیه برگزار شد که دانش آموزان در این دوره از انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

او شورا‌های دانش آموزی را پشتوانه قدرتمندی برای مجموعه آموزش و پرورش دانست و افزود: تمرین مدیریت و مسئولیت پذیری و مشارکت و احساس مسئولیت نسبت به جامعه و همنوعان از مهمترین اهداف انتخابات شورا‌های دانش آموزی است.

نیسی گمراوی بیان کرد: شورا‌های دانش آموزی باید با نظرات سازنده خود مدیران مدارس را در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش کمک کنند.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از مدیران مدارس خواست به شورا‌های دانش آموزی توجه ویژه‌ای داشته باشند و در تصمیم گیری‌ها از ظرفیت این شورا‌ها که بر خاسته از رأی و نظر دانش آموزان است استفاده کنند.

این مقام مسئول با اشاره به شعار امسال شورا‌های دانش آموزی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: دانش آموزان حتماً بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب به عنوان چراغ راه و چشم‌انداز آینده این کشور ترسیم کرده‌اند را مطالعه و برای آنچه رهبری از آنان در این بیانیه خواسته، تلاش کنند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.