سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد:

اولویت پرداخت بدهی و تکمیل پروژه‌های خرد است

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مسائل به وجود آمده به معنای حذف و عدم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نیست، اما این امکان وجود دارد که در زمان بندی آن‌ها تغییراتی به وجود آید.

ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پیرامون پیشرفت پروژه‌های در حال احداث در شهر مشهد، گفت: تعداد زیادی پروژه‌ عمرانی در دوره گذشته شورای اسلامی شهر مشهد آغاز شده که نشانه علاقه‌مندی آن‌ها به بهبود وضعیت عمرانی شهر بوده است، اما بیش از توان مالی و مدیریتی دوره گذشته، پروژه تعریف شده که باعث ایجاد مشکل در روند کار شده است.
وی افزود: برخی از نیروهای اجرایی پروژه‌ها بیش از ۱۰ ماه است که حقوق دریافتی نداشته‌اند که موجب کندی در پیش روی امور شده است.

او افزود: اولویت بندی مجددی نسبت به اجرای پروژه‌ها انجام داده و سعی داریم آن‌هایی که برای مردم ضروری‌تر است را در راس امور قرار دهیم، همچنین پروژه‌های خرد‌ که امکان تحویل و پیشبرد آن بیشتر بوده و تسویه طلب پیمانکارانی که نسبت به سایر پیمانکاران کمتر است را نیز در اولویت قرار داده‌ایم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در نظر داریم پس از پرداخت بدهی‌ها و تکمیل پروژه‌های خرد، به سراغ سایر پروژه‌های بزرگتر که هزینه بیشتری متحمل شده‌اند، برویم.


فرهمندی پیرامون اولویت بندی پروژه‌ها بر اساس مناطق جغرافیایی بیان کرد: اولویت ما ایجاد تعادل و توازن در توسعه شهر است، مناطق کمتر مورد توجه قرار گرفته که در آن‌ها پروژه‌های متناسب با نیاز مردم کمتر است، در اولویت تعریف پروژه‌های جدید قرار دارد.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: مسائل به وجود آمده به معنای حذف و عدم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نیست، بلکه باید به صورت کامل تحویل داده شوند اما این امکان وجود دارد که در زمان بندی آن‌ها تغییراتی به وجود آید.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: با اعلام اینکه دو فاز از پروژه رود پارک اجرایی شده و یکی از فازها چند روز گذشته افتتاح شده است، تصریح کرد: تلاش ما در جهت ادامه پروژه است ولی این امکان وجود دارد که سرعت انجام کار در فازهای بعدی، همچون دو فاز نخست نباشد.

فرهمندی در پایان اظهار کرد: سامان دهی و ایجاد پارک خطی برای کال کشف و کال طرق را نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم، این امکان وجود دارد که اولویت اجرای کار میان رود پارک، کال کشف و کال طرق تقسیم شود.


انتهای پیام// ر.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.