سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخباری: سازمان لیگ به هر طریقی می‌خواهد بازی‌ها را برگزار کند

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره آخرین وضعیت این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال سایپا در حاشیه مراسم تجلیل از تیم والیبال بانوان باشگاه سایپا در مورد دیدار تیمش مقابل ویستا توربین در هفته چهارم لیگ دسته اول اظهار داشت: متاسفانه مسئولان تیم ویستا توربین روی زمین کاور نکشیده بودند. ما هم اگر شرایط زمین خوب نباشد نمی‌توانیم فوتبال مدنظرمان را بازی کنیم. بازی ما شبیه واترپلو بود و ۳ بازیکن از سایپا مصدوم شدند.

او افزود: ورزشگاه دستگردی شرایط خوبی دارد و ما یک بازی مهم با خیبر در این ورزشگاه داریم. ما به سازمان لیگ معترض هستیم، زیرا می‌خواهد به هر نحوی شده بازی‌ها را برگزار کند. اگر قرار است به هر قیمتی بازی‌ها را برگزار کنیم هیچ خروجی مثبتی برای فوتبال نخواهد داشت. تا به این لحظه ۲ بار برای ما این اتفاق افتاده است، هم در شیراز و هم در بازی با ویستا توربین، ناظر بازی می‌توانست بازی را به تاخیر بیندازد، اما این کار را نکرد. من احساس می‌کنم به هر طریقی می‌خواهند بازی‌ها را برگزار کنند و امیدوارم از این هفته شرایط بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه چقدر امیدوار است تیمش دوباره به لیگ برتر بازگردد، عنوان کرد: سایپا متاسفانه دچار سقوط شد و این اتفاق تلخی برای باشگاهی بازیکن‌ساز است. این تیم امسال سه بازیکن به تیم ملی در رده‌های مختلف داده است. ۲۴ بازیکن ما جدید هستند و فقط دو بازیکن از سال قبل داریم. در لیگ دسته اول باید با خیلی چیز‌ها مبارزه کنیم. هماهنگی بازیکنان نیاز به زمان و پشتیبانی دارد. سایپا پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.