سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت ایجاد پاسگاه محیط بانی در منطقه کوه آسیاب کوهبنان

معاون فرماندار کوهبنان گفت: با توجه به پرونده‌های شکار، که بیشتر متعلق به منطقه کوه آسیاب می‌باشد وجود پاسگاه محیط بانی در این منطقه ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن ایزدی معاون فرماندار و سرپرست بخشداری مرکزی به همراه حسن روح الامینی ریاست اداره محیط زیست و خدابخش ریاست اداره راهداری شهرستان کوهبنان از محل احداث پاسگاه محیط بانی منطقه کوه آسیاب در نزدیکی روستای ناصرآباد کوهبنان بازدید کرد.

محسن ایزدی معاون فرماندار کوهبنان در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به تشکیل پرونده‌های تخلف شکار در اداره محیط زیست شهرستان کوهبنان که اکثراً متعلق به منطقه کوه آسیاب می‌باشد وجود یک پاسگاه محیط بانی در این منطقه ضروری است که این پاسگاه به همت همکاران اداره محیط زیست شهرستان در حال احداث است و بعد از پاسگاه درآب دومین پاسگاه منطقه میباشد.

او ادامه داد: این پاسگاه نقش مهمی در کاهش تخلفات مربوط به شکار‌های غیر مجاز را خواهد داشت که با توجه به اخذ مجوز از استانداری و اداره کل محیط زیست استان، با تخصیص یک دستگاه کانکس، فنس کشی اطراف و تامین سلول‌های خورشیدی جهت تامین برق، ان شاء الله به زودی این پاسگاه به بهره برداری خواهد رسید.

در این بازدید در خصوص احداث مسیر ورودی و شن ریزی محوطه سایت مذکور با مساعدت اداره راهداری نیز تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.