سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دین محمدی: ملی پوشان نباید اجازه نفس کشیدن به لبنانی‌ها بدهند/ دوستان برای حضور طارمی در تیم ملی وساطت کنند

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی لبنان توضیحاتی را بیان کرد.

سیروس دین محمدی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی لبنان اظهار کرد: بازی در خانه حریف سخت است. تیم ملی لبنان همیشه جنگنده و سختکوش بوده است، اما با این وجود شرایط تیمی ما و همچنین اعتماد به نفس بازیکنان اهمیت دارد تا بتوانیم تیم لبنان را در خانه اش ببریم. اگرچه آن‌ها هم به دنبال این هستند تا باکسب ۳ امتیاز این بازی شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر کنند، اما ما هم همانند لبنان دنبال همین موضوع هستیم.

دین محمدی درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی لبنان گفت: هر تیمی نکات مثبت و منفی دارد، اما نقاط منفی تیم ملی لبنان خیلی بیشتر است و این تیم نمی‌تواند برای ما عرض اندام کند و می‌توانیم لبنان را ببریم. به قول فوتبالی‌ها باید با اعتماد به نفس و زیرکی کامل مقابل این تیم بازی کنیم و به راحتی اجازه نفس کشیدن به آن‌ها را در خانه خودشان ندهیم.

او درباره دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی فوتبال گفت: این نظر اسکوچیچ بوده و باید به نظر او احترام بگذاریم، اما امیدوارم طارمی به تیم ملی فوتبال برگردد. او جزو بازیکنان خوب و تاثیرگذار تیم ملی فوتبال است و حتی جزو بهترین‌های فوتبال اروپا محسوب می‌شود. امیدوارم دوستان وساطت کنند و بار دیگر طارمی لباس تیم ملی را بپوشد. به هر حال طارمی متعلق به مردم است و او می‌کوشد که دل هواداران را شاد کند. امیدوارم هر چه زودتر سوء تفاهمات برطرف شود.

دین محمدی گفت: اگرچه فدراسیون فوتبال نباید اجازه می‌داد که کار به اینجا کشیده شود. اما اکنون هم می‌تواند این مشکل و سوءتفاهم را برطرف کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.