سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید نمایندگان AFC از ورزشگاه فولادشهر

پیش از ظهر امروز نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در ورزشگاه فولادشهر از امکانات این ورزشگاه بازدید کردند و پس از آن در نشستی با مدیران باشگاه ذوب‌آهن حضور یافتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  محمدمهدی رمضانی مدیرروابط‌عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن ضمن یادآوری خاطره نایب‌قهرمانی تیم فوتبال ذوب‌آهن در سال ۲۰۱۰ گفت: باشگاه ذوب آهن با قدمتی ۵۳ساله در ورزش ایران و فعالیت در رشته‌های مختلف آقایان و بانوان، ۸۵۰ورزشکار حرفه‌ای را تحت پوشش خود دارد.

او ضمن تقدیر از فدراسیون فوتبال ایران و هیأت فوتبال اصفهان افزود: ذوب‌آهن با کادر حرفه‌ای خود سعی کرده تمام استاندارد‌های AFC را در ورزشگاه فولادشهر رعایت کند، ما تجربه سال‌ها حضور و میزبانی در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را داریم و امیدواریم در مسابقات آتی مدنظر AFC نیز بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

لوزانوف پاول مدیر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در این نشست از حضور دوباره در فولادشهر اظهار خرسندی کرد و اظهار داشت: ما مطمئن هستیم که باشگاه ذوب‌آهن بهترین شرایط را همیشه برای برگزاری مسابقه فراهم می‌کند. این باشگاه سابقه چندین دوره حضور در لیگ قهرمانان را دارد و امیدواریم باز هم شاهد حضور این تیم در آسیا باشیم.

لازم به‌ذکر است در این بازدید ۱۰ نفر از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در حوزه‌های امنیتی، برگزاری مسابقات، رسانه، تبلیغات و... و همچنین سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ، علی احسانی معاونت‌فنی باشگاه ذوب‌آهن و غلامرضا دادخواه نماینده هیئت فوتبال استان اصفهان حضور داشتند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.