سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

اجرای قطعات باقیمانده بزرگراه ایلام - مهران شتاب می‌گیرد

بهادری گفت: عملیات چهارخطه کردن و بهسازی مسیر‌های باقیمانده جاده ایلام - مهران در سه قطعه با شتاب و جدیت ادامه خواهد یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: قطعه اول بزرگراه ایلام - مهران به لحاظ شرایط توپوگرافی منطقه، بیشترین حجم عملیات جهت ارتقا به بزرگراه را به خود اختصاص داده است.

او با اشاره به وضعیت پیشرفت قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران افزود: از ۱۱ کیلومتر طول این مسیر تاکنون پنج کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۶ کیلومتر در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: ۲ رشته تونل در این ۶ کیلومتر در دست احداث است، یکی تونل موازی تونل قبلی راه کربلا به طول ۸۵۰ متر حفاری و کف برداری آن پایان یافته شده و پیمانکار در حال نصب قالب لاینینگ جهت اجرای عملیات لاینینگ (پوشش بتنی سقف و دیوارها) این تونل است و با نصب این قالب عملیات لاینینگ بدون وقفه ادامه پیدا می‌کند.

بهادری در خصوص پیشرفت تونل دوم راه کربلا هم عنوان کرد: این تونل نیز به طول ۷۴۰ متر عملیات حفاری آن پایان یافته و کار اجرای لاینیگ آن آغاز شده است.

او اضافه کرد: غیر از احداث این تونل‌ها در قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران عملیات تکمیلی پل‌های بزرگ و حجم عظیم ترانشه برداری و خاک ریزی در مراحل پایانی است که با انجام این مرحله چند نقطه پرحادثه محور مذکور حذف خواهد شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.