سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت آب و هوای آخر هفته استان قزوین چگونه است؟

کارشناس هواشناسی استان قزوین از بارش باران و برف و کاهش دمای هوای در روز‌های پنجشنبه و جمعه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز چهارشنبه همانند دیروز، وضعیت جوی در استان پایدار است و در این مدت شاهد آسمانی صاف و آفتابی خواهیم بود.

وی افزود: از فردا پنجشنبه با توجه به نفوذ زبانه‌های پرفشار به استان قزوین، کاهش دما و وزش باد‌های سرد شمالی پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان خاطرنشان کرد: در ارتفاعات شمالی استان قزوین هم پدیده مه همراه با بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

بهروزی تصریح کرد: از اواخر وقت فردا پنجشنبه تا جمعه با گذر سامانه بارشی از آسمان استان قزوین، در برخی ساعات، بارش باران پیش بینی می‌شود که بارش‌ها در مناطق مرتفع و کوهستانی، به دلیل برودت هوا، به شکل برف خواهد بود.

وی افزود: سامانه بارشی جدید، از فردا تمامی مناطق استان قزوین را تحت تأثیر قرار می‌دهد و بر همین اساس، دیروز هشدار زرد هواشناسی صادر شد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: روز‌های پنجشنبه و جمعه لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد، آبگرفتگی معابر عمومی و کاهش دید افقی، دور از انتظار نیست و رانندگان وسایل ایمنی همراه داشته باشند.

بهروزی تصریح کرد: روز‌های پنجشنبه و جمعه به دلیل کاهش دمای هوا، احتمال وارد شدن خسارت به محصولات کشاورزی وجود دارد.

وی افزود: کوهنوردان روز‌های پنجشنبه و جمعه از صعود به ارتفاعات استان قزوین خودداری کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.