سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۹ آبان ماه

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۳۷۸ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (۱۹ آبان ماه) در ابتدای معاملات با رشد دو هزار و ۸۵۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد دو هزار و ۳۷۸ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحدی قرار گرفت. سه نماد نوری، شپنا و شبندر تاثیر گذار‌ترین نماد‌ها در شاخص کل بورس تا به این لحظه هستند. نماد شپنا نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۴۱ واحد بر روری پله ۲۰ هزار و ۶۱۴ واحدی قرار گرفت. سه نماد زاگرس، سمگا و صبا تاثیر گذار‌ترین نماد‌ها بر شاخص فرابورس تا به این لحظه هستند.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۸۰ واحدی بر روی پله یک میلیون ۴۵۱ هزار و ۱۳۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد نوری، شپنا و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشتند.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۴۹ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۶۲۲ واحد قرار گرفت. سه نماد زاگرس، سمگا و فرابورس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند.

تا به این لحظه بازار، ۱۰۰ نماد در صف خرید و ۳۸ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه شاخص کل با رشد ۴ هزار و ۶۶۸ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۴۳ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۵۴۷ واحدی بر روی پله ۳۸۹ هزار و ۳۱۹ واحد قرار گرفت. سه نماد نوری، شپنا و کگل با بیشترین تاثیر بر شاخص بورس در صدر این جدول قرار گرفته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۶۵ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۶۳۸ واحدی قرار گرفت. سه نماد زاگرس، کگهر و صبا بیشترین تاصیر را تا به این لحظه بر شاخص کل داشته اند.

در این دقایق ۱۲۵ نماد در صف خرید و ۳۶ نماد در صف فروش قرار دارند. شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس در این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۷ هزار و ۶۴۵ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۵۵ هزار و ۴۸۹ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵ هزار و ۱۴۸ واحدی بر روی ۳۹۰ هزار و ۹۲۰ واحدی قرار گرفت. سه نماد وبملت، نوری و پارسیان بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند.

نماد شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار است. در این دقایق بازار ۱۶۶ نماد در صف فروش و ۴۲ نماد در صف خرید هستند.

در پایان معاملات شاخص کل بورس با رشد ۸ هزار و ۸۵۳ واحد در تراز یک میلیون و ۴۵۶ هزار و ۵۲۸ واحدی قرار گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.