سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۲۴ ساعت گذشته؛

۶ بیمار دیگر در استان همدان قربانی کرونا شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن ۶ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:با فوت ۶ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به سه هزار و ۶۷ مورد رسید.

او افزود: همچنین با شناسایی ۱۸۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۰ هزار و ۳۸۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۷ هزار و ۵۱۴ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۷۸۱ نفر بود که ۷۴ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری بیان کرد: ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۵ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۹۱، بهار یک هزار و ۵۲۹، تویسرکان یک هزار و ۵۴۲، رزن یک هزار و ۲۱۵، درگزین ۴۰۴، فامنین ۴۰۷ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۰۱ نفر است.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:همچنین تاکنون پنج هزار و ۶۷۸ نفر در ملایر، چهار هزار و ۵۶ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۸۰۹ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، از نظر رنگ بندی، هم اینک شهرستان‌های اسدآباد، ملایر، فامنین و کبودراهنگ در وضعیت زرد و ۶ شهرستان مابقی نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.