سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات پرس سینه و ددلیفت باشگاه‌های شمال غرب کشور برگزار می‌شوند

مسابقات پرس سینه و ددلیفت باشگاه‌های شمال غرب ایران، گرامیداشت شهدای ورزشکار شمال غرب کشور از سوم تا پنجم آذرماه برگزار می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسابقات پرس سینه و ددلیفت باشگاه‌های شمال غرب ایران مطابق قوانین فدراسیون بین المللی (IPF) برگزار می‌شوند و ورزشکاران باید تست PCR مربوط به حداکثر ۷۲ ساعت قبل از مسابقه را به همراه داشته باشند یا هر دو دز واکسن را دریافت کرده باشند. با توجه به شرایط و محدودیت‌های مربوط به کرونا، مسابقات بدون تماشاگر برگزار می‌شوند و نفرات همراه تیم‌ها باید در سالن از ماسک استفاده کنند.

رقابت‌های پرس سینه و ددلیفت باشگاه‌های شمال غرب ایران به میزبانی استان آذربایجان غربی در اوزان ۵۳ کیلوگرم (نوجوانان و جوانان)، ۵۹، ۶۶، ۷۴ و ۸۳، ۹۳، ۱۰۵، ۱۲۰ و ۱۲۰+ کیلوگرم (تمامی رده‌های سنی) برگزار می‌شوند. هر تیم می‌تواند یک مربی و یک سرپرست در کنار نفرات شرکت کننده داشته باشد.

لازم به ذکر است که رقابت‌ها در رده‌های سنی نوجوانان (متولدین ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۶)، جوانان (متولدین ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱)، پیشکسوتان ۴۰ تا ۴۹ سال (متولدین ۱۳۵۱ تا ۱۳۶۰)، پیشکسوتان ۵۰ تا ۵۹ سال (متولدین ۱۳۴۱ تا ۱۳۵۰)، پیشکسوتان ۶۰ تا ۶۹ سال (متولدین ۱۳۳۱ تا ۱۳۴۰) و پیشکسوتان بالای ۷۰ سال (متولدین ۱۳۳۰ و قبل از آن) برگزار و به نفرات برتر هر وزن، حکم قهرمانی و مدال اهدا خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.