سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان کرمان خبر داد:

رسیدگی ویژه دادستانی و رفع مشکلات ۴ کارخانه در جنوب استان کرمان

دادستان کرمان گفت: مشکلات واحد‌های اقتصادی جنوب در زمینه‌های محیط زیست و اختلاف بین سازمان‌های اجرایی بوده است که با پیگیری قضایی رفع شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رسیدگی ویژه به پرونده چهار واحد تولیدی در جنوب استان طی سال جاری و رفع موانع تولید آنها، گفت: برمبنای اوامر صادره از سوی مقام معظم رهبری (حفظ الله تعالی) و تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر رفع موانع تولید و حرکت در جهت توسعه امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری زمینه حفظ اشتغال ۱۸۵ نیروی کار در جنوب استان فراهم شده است.

 سالاری در تشریح این خبر افزود: مشکلات واحد‌های اقتصادی در جنوب استان کرمان در زمینه‌های محیط زیست و اختلاف بین سازمان‌های اجرایی بوده است که با پیگیری قضایی رفع شده اند.

او ضمن تاکید بر این مطلب که حمایت‌های دستگاه قضایی از تداوم فعالیت واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید با حفظ اصول محیط زیست و در چارچوب قوانین موجود کشور انجام می‌شود، اظهارداشت: واحد‌هایی که مشکلات آن‌ها در جلسات ویژه اقتصادمقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی رسیدگی شده، شامل معادن طلا و آهن و واحد تولید کود‌های شیمیایی بوده است که در آینده اشتغال آن‌ها به ۵۰۵ نفر افزایش خواهد یافت.

دبیر ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی دادگستری کل استان کرمان یادآور شد: تمامی این چهار واحد تولیدی در جنوب استان به صورت کامل تعطیل شده بودند که با پیگیری قضایی به چرخه تولید بازگشته اند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.