سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری یک آموزشگاه جدید در جهرم

آموزشگاه خیرساز طلوع دانش ویژه پسران مقطع متوسطه اول بخش مرکزی و کردیان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی نیکفر مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت: با مشارکت خیر نیکوکار جهرمی آموزشگاه پسرانه متوسط اول طلوع دانش در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع و ۸۵۰ متر زیربنا احداث و آماده بهره برداری شد.

او بیان کرد: این طرح که ظرف  کمتر از یکسال شروع به ساخت شده هم اکنون آماده بهره ‌برداری و استفاده دانش آموزان مانده از تحصیل منطقه است.

نیکفر تصریح کرد: این آموزشگاه مجهز به سرایداری، سالن پذیرایی و نمازخانه بوده که با مشارکت طلوع همسر گودرز افتخار جهرمی چهره ماندگار کشوری و عضو پیشین شورای نگهبان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال  ساخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم ادامه داد: این مدرسه با محوریت جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل به ویژه در روستاهای بخش مرکزی و کردیان به صورت روستا مرکزی اداره و بخشی از هزینه سرویس رفت و آمد و پذیرایی به کمک خیر نیکوکار تامین می شود.

او افزود: رضایی نماینده مردم شهرستانه ای جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خیر نیکوکار مدرسه طلوع دانش از مشارکت او برای ساخت این مدرسه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.