سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد محدودیت خدمات حمل‌ونقل عمومی فارس برای واکسن نزده‌ها

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: طبق اعلام ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خدمات حمل و نقل در استان فارس به مسافرانی تعلق می‌گیرد که کارت واکسیناسیون داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی یزدانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: با توجه به مصوبه اخیر ستاد مرکزی مقابله با کرونا، افراد واکسینه نشده محدودیت‌های بیشتری برای استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافر خواهند داشت و بر این اساس کسانی که واکسن نزده اند اجازه استفاده از این خدمات را ندارند؛ مگر تست پی سی آر منفی ۷۲ ساعته داشته باشند.

او افزود: با اجرای این طرح امکان کاهش محدودیت‌های فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی وجود دارد، بنابراین پذیرش مسافر با رعایت این مصوبه در اتوبوس‌ها تا ۸۰ درصد ظرفیت بلا مانع خواهد بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به آغاز این طرح در فارس از هفته گذشته، گفت: کارت واکسیناسیون مسافران حمل و نقل جاده‌ای که در حال حاضر به صورت بازرسی حضوری بررسی می‌شود از اول آذر ماه امسال با استعلام سیستمی نیز قابل کنترل خواهد بود.

یزدانی با یادآوری مجدد در خصوص عدم ارائه خدمات به افراد واکسینه نشده در پایانه‌های مسافربری استان فارس گفت: از مردم تقاضا داریم هر چه سریعتر نسبت به واکسیناسیون در برابر کووید-۱۹ اقدام کنند.

گفتنی است هم استانی‌های عزیز می‌توانند شکایات خود را در زمینه عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حمل و نقل جاده‌ای با شماره تلفن گویای ۱۴۱ یا ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ و یا با شماره تلفن مدیر مسئولی که در اتوبوس‌ها نصب است مطرح کنند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.