سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامداری: آجورلو استقلال را به آرامش رسانده است

مشاور سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مدیریت جدید باعث شده تیم و مجموعه به آرامش برسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نامداری مشاور سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شرایط آبی پوشان گفت: خداراشکر مراسم خوبی با حضور پیشکسوتان برگزار شد. طی چندین سال اخیر، تا به حال به این شکل پیشکسوتان دور یکدیگر جمع نشده بودند. خوشبختانه تمامی دوستان به مراسم تجلیل از پیشکسوتان استقلال آمدند و لطف کردند. از آنجایی که سیاست دستگاه وزارت ورزش مبنی بر اتحاد و همدلی است به همین منظور خوشبختانه با حضور ۲ پیشکسوت در هیئت مدیره استقلال این برای امر برای همه سرلوحه شد تا پیشکسوتان دور هم جمع شوند.

او ادامه داد: باید اتحاد و همدلی را میان یکدیگر داشته باشیم و اگر مشکلی هم وجود دارد حل شود. با تشکیل تعاونی پیشکسوتان استقلال، تمامی کار‌ها حل می‌شود.

او ادامه داد: من همیشه هوادار استقلال بودم و همیشه هوادار این تیم خواهم بود. این تنها پستی است که نه کسی می‌تواند آن را به من بدهد یا از من پس بگیرد. به هیچ عنوان قصد حضور در هیئت مدیره استقلال را ندارم. هدفم، من برداشتن گوشه‌ای از مشکلات استقلال است. فکر می‌کنم با چنین مراسم‌هایی، می‌توانیم بهترین کمک را به باشگاه داشته باشیم و گوشه‌ای از کار را در دست بگیریم تا آرامش را به تیم منتقل کنیم.

نامداری در مورد شرایط فعلی استقلال بیان کرد: مجیدی ۳ سال بود که می‌گفت بستن تیم کار سرمربی است و قرارداد بستن هم به عهده مدیر عامل و هیئت مدیره است و امسال خوشبختانه این اتفاق رخ داد. خداراشکر کادر فنی و مجیدی هر بازیکنی را که می‌خواستند، هیئت مدیره توانست جذب کند. خوشبختانه در همه پست‌ها تقویت شدیم و خود مجیدی جذب یک بازیکن را در یک پست باز هم مد نظر دارد. خوشبختانه با جذب این بازیکنان، تیم تقویت شد و آرامش روحی به هواداران منتقل شد. جا دارد از مدیریت جدید تشکر کنم چرا که با حضور آجورلو آرامش به تیم وارد شده است.

مشاور سابق هیئت مدیره استقلال در پایان گفت: تمامی پیشکسوتانی که برای هواداران فوتبال شادی می‌آفریدند و انگیزه ما برای حضور در استادیوم‌ها بودند، اکنون در بین ما نیستند. ما ایرانی رسمی داریم که همیشه یاد و خاطره کسانی را که از بین ما رفتند را زنده مگه می‌داریم. در این مراسم چند تن از خانواده‌های پیشکسوتان حضور پیدا کردند. این مراسم به یاد مرحوم منصور پور حیدری و ده پیشکسوت دیگر برگزار شد و از آن‌ها استقبال خوبی به عمل آمد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Aa
۱۳:۵۸ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
آجرلو یا وزیر؟