سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته های معیشتی در بهمئی توسط ستاد اجرای فرمان امام

مسئول ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان بهمئی گفت: مرحله هفتم طرح همدلی و احسان این ستاد در شهرستان بهمئی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد جهانی مسئول ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان بهمئی گفت: با آغار مرحله هفتم طرح همدلی و احسان این ستاد ۲۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان مناطق مختلف توزیع شد.

جهانی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار بسته نوشت‌افزار و معیشتی تا پایان امسال در مناطق محروم و کم برخوردار بهمئی توزیع می‌شود افزود: ارزش ریالی هر بسته کمک معیشتی ۴ میلیون ریال است که این بسته‌های حمایتی با کمک گروه‌های جهادی در مناطق مختلف کم برخوردار این شهرستان توزیع خواهد شد.

او به خدمات رسانی ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی(ره) به مردم در دوران بیماری کرونا اشاره و اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون این ستاد ۱۲ هزار بسته معیشتی و نوشت‌افزار به ارزش بیش از ۴۸ میلیارد ریال در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان بهمئی  توزیع شده است.

جهانی اضافه کرد: از این ۱۲ هزار بسته‌های توزیع شده ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۲ هزار بسته نوشت افزار و لوازم التحریر بوده که در ۷ مرحله و در قالب طرح‌های پویش ملی احسان و همدلی در نقاط مختلف شهرستان بهمئی توزیع شد.

او با بیان اینکه محرومیت زدایی و خدمات رسانی به قشر آسیب دیده از کرونا از مهمترین اهداف ستاد اجرایی فرمان امام در این شهرستان است ادامه داد: بسته‌های کمک معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، قند، شکر، سویا، رب گوجه فرنگی و لوازم آموزشی شامل لوازم التحریر، کیف، دفتر و مداد رنگی بوده است. 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.