سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج:

نواقص دفع آب‌های سطحی پیش از بارندگی رفع شود

مهاجری از شهرداری خواست نواقص موجود در دفع آب‌های سطحی و فاضلاب پیش از بارندگی در این شهرستان رفع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین مهاجری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج با اشاره به بارش‌های اخیر و مشکلاتی که برای شهروندان این شهرستان  ایجاد شد، گفت: حالا که بارندگی‌ها قطع‌شده باید اقدامات لازم برای بهسازی مسیل‌ها انجام شود تا بار دیگر شاهد مشکلات این‌چنین نباشیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج با اشاره به بازدید از سطح شهر در هنگام بارندگی، افزود: در خصوص بارندگی‌های اخیر به دو موضوع اشاره می‌کنم مشکلات ایجادشده برای شهروندان این شهرستان و مشکلات پاکبان‌ها و سبزبان‌ها که در این مسئله از مدیران شهری درخواست رسیدگی دارم.

مهاجری گفت: برخی از مشکلات شهر به خاطر زیرساخت‌ها است بنابراین علاوه بر کار‌ها و فعالیت‌های روبنایی و روزمره ضروری است که زیرساخت‌ها به‌طورجدی پیگیری و اجرایی شود تا در آینده شاهد مشکلات کمتری در زمینهٔ سیلاب‌ها و آب‌گرفتگی معابر و اماکن باشیم.

او افزود: کارکنان حوزه‌های خدمات رسان بدون تجهیزات و لباس بارانی لازم در این ایام خدمات‌رسانی می‌کردند؛ اگر اعطای البسه و تجهیزات کافی برای کار در باران و برف به کارگران شهرداری از طرف پیمانکار مربوطه در قرارداد این عزیزان قیدشده است، پیگیری شود تا این مطالبه محقق شود.

انتهای پیام/ ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.