سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۶ درصدی کمک مردم خراسان جنوبی به دانش آموزان نیازمند

مردم خراسان جنوبی ۴ میلیارد و ۷۱۹میلیون تومان در طرح شور عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، لطفی ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان گفت:  مردم خراسان جنوبی در طرح شور عاطفه ها ،  یک میلیارد و ۴۹ میلیون تومان به صورت نقدی و سه میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان به صورت غیرنقدی به نیازمندان کمک کردند.

او با اشاره به افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردم در مقایسه با پارسال قبل افزود: در مدت مشابه سال قبل مردم خیر استان سه میلیارد و۷۴۳میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به شور عاطفه‌ها اهداء کردند.

لطفی گفت: امسال دو میلیارد و ۹۰۴ میلیون تومان در پایگاه‌های امداد و یک میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان در مراکز نیکوکاری استان جمع آوری شد.

لطفی شعار امسال شور عاطفه‌ها را باهم مشق محبت بنویسیم" عنوان کرد و گفت: راه اندازی ۷۹۳ پایگاه ثابت، سیار و مدارس و همچنین ۹۹۶ نفر نیروی انسانی در برگزاری شور عاطفه‌ها همکاری داشته اند.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان کمک‌های جمع آوری شده توسط حوزه‌های حمایتی این نهاد بین دانش آموزان نیازمند یتیم وغیریتیم توزیع شده است.

او استفاده از تلفن همراه با کددستوری #۸۸۷۷*۰۵۶*، واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ بانک ملی شعبه دادگستری، استفاده از اپلیکیشن‌های سنا، سکه، بله، ایوا، بام، تلفن، گویای ۰۹۶۸۸۷، مراجعه به سایت WWW.EMDAD.IR. مراجعه به ادارت تابعه کمیته امداد امام خمینی و بیش از ۱۲۳ مرکز نیکوکاری در استان را از روش‌های الکترونیکی کمک به نیازمندان عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.