سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داداش زاده: باید مقابل تیم ملی فوتبال لبنان برنده شویم / تصمیم اسکوچیچ برای دعوت نشدن طارمی حرفه‌ای نبود

بهزاد داداش زاده کارشناس فوتبال در خصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان توضیحاتی را بیان کرد.

بهزاد داداش زاده کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل لبنان گفت: ما همیشه مقابل لبنان برتری داشتیم، اما ۳ امتیاز این دیدار، برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد. هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. لبنان در کشورش بازی می‌کند و می‌خواهد مقابل ایران، خودی نشان دهد. لبنان می‌خواهد قبل از شروع دور برگشت مسابقات، نتیجه خوبی بگیرد تا بتواند مدعی صعود به جام جهانی فوتبال باشد. دیدار سختی مقابل لبنان داریم و باید حتما برنده شویم. اگر بتوانیم لبنان را از پیش رو برداریم، می‌توانیم به جام جهانی امیدوار‌تر باشیم.

او ادامه داد: باید هجومی بازی کنیم و درگیر حاشیه نباشیم. مهم این است که تیم ملی موفق باشد. بازیکنان تیم ملی باید یاد بگیرند که درگیر حواشی نشوند تا بتوانیم برای سومین بار به جام جهانی صعود کنیم. بهترین تیم ملی تاریخ فوتبال را داریم. ما ۱۰ امتیاز داریم و بازیکنانمان، بسیار با کیفیت هستند. تیم ملی فراتر از آسیا است.

تصمیم اسکوچیچ در مورد خط خوردن طارمی از تیم ملی، درست نبود

داداش زاده در مورد دعوت نشدن طارمی به تیم ملی و حواشی به وجود آمده برای اسکوچیچ و او اظهار کرد: همه می‌خواهیم تیم ملی به جام جهانی صعود کند. کسانی هستند که با دلالی می‌خواهند آرامش تیم ملی را به هم بزنند. در این جریان به وجود آمده اسکوچیچ و عزیزی خادم نقش داشتند. این اختلافات اصلا خوشایند نیست و دودش در چشم تیم ملی می‌رود. نمی‌دانم اسکوچیچ از کجا آن حرف را که (گفته بود بازیکنان ایران تاکتیک پذیر نیستند) از کجا آورده است. اسکوچیچ با وجود همین بازیکنان از مرحله گروهی صعود کرد و باید مدیون آن‌ها باشد. تصمیم اسکوچیچ درست و حرفه‌ای نبود. از لحاظ مدیریت و نظم تیمی، اسکوچیچ کار درستی انجام نداد. طارمی بازیکن آرام و بی حاشیه است. او همیشه در خدمت تیم ملی فوتبال بوده و گل‌های تاثیر گذاری به ثمر رسانده است.

او افزود: طارمی منظوری از آن حرف نداشت و شاید اصلا با اسکوچیچ نبود. باید فدراسیون فوتبال به این موضوع ورود می‌کرد. فدراسیون فوتبال نباید اجازه می‌داد تا چنین حواشی برای تیم ملی به وجود بیاید. نقش عزیزی خادم و کسانی که در فدراسیون فوتبال هستند را نمی‌دانم. این اختلافات به ضرر تیم ملی است.

او اشاره کرد: تیم ملی نه برای اسکوچیچ است و نه برای تیم ملی، بلکه برای مردم است. حرف‌های اسکوچیچ را قبول ندارم و او اشتباه کرده است. عزیزی خادم باید به اسکوچیچ هشدار می‌داد که چرا آن حرف‌ها را زده است. اسکوچیچ باید از فوتبال ایران عذر خواهی کند. فوتبال بازی جمعی و گروهی است. طارمی بازیکن خوبی است، اما باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم. دیگر نباید درگیر حواشی شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
مهدی طارمی اسکوچیچ رو قبول نداره.و خودش نخواسته که به تیم ملی دعوت بشه.به نظر من چون تیم ملی تا اینجا خوب نتیجه گرفته حتی اگه نظر مهدی طارمی هم در مورد پایین بودن سطح اسکوچیچ درست باشه.نباید تیم رو وارد این حاشیه میکرد.