سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان:

۲۰ کیلومتر بزرگراه در مسیر ایرانشهر - خاش امسال افتتاح می‌شود

حمزه امیریان گفت: ٢٠ کیلومتر بزرگراه در مسیر ایرانشهر - خاش با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حمزه امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان  در جریان بازدید از روند اجرای پروژه احداث باند دوم مسیر ایرانشهر- خاش گفت: برای روان‌سازی ترافیک حاصل از ترانزیت کالا، ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات تکمیل باند دوم این مسیر از اولویت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: ۶۵ کیلومتر از باند دوم مسیر ایرانشهر _ خاش در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارد که ٢٠ کیلومتر آن در بهمن ماه سال گذشته افتتاح شده و ٢٠ کیلومتر دیگر که عملیات آسفالت آن آغاز شده در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه تسریع در احداث راه‌های استاندارد و بزرگراه‌ها نقش بسیار مهمی برای رشد، شکوفایی و رونق اقتصادی منطقه دارد، افزود: ٢۵ کیلومتر باقی‌مانده این پروژه ۴٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.