سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت بانوی هندبالیست همدانی به تیم ملی

بانوی هندبالیست همدانی از سوی فدراسیون هندبال به نخستین مرحله از اردوی تیم ملی کشور دعوت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  نخستین اردوی تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی هندبال زنان جهان در اسپانیا از ۱۹ تا ۲۶ آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.

بانوی هندبالیست همدانی در حالی از سوی فدراسیون به نخستین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال کشور دعوت شده است که رویای حضور در مسابقات جهانی را در سر دارد.

براین اساس کادر فنی تیم ملی بانوان متشکل از خدیجه قانع سرمربی و عزت الله رزمگر مشاور فنی ۲۷ بازیکن را برای حضور در این اردو فراخواندند.

«مهشاد طاهری» تنها بازیکن همدانی دعوت شده به این اردوی تیم ملی است که البته برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی مسیر دشواری در پیش دارد.

مسابقات هندبال قهرمانی جهان در بخش بانوان قرار است یک ماه آینده در کشور اسپانیا برگزار شود و تیم ملی هندبال بانوان کشورمان برای نخستین بار جواز حضور در این رویداد را به دست آورده است.

تیم ملی زنان ایران برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مقام چهارمی توانست سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند.

ملی پوشان کشورمان در این مسابقات که از ۱۰ تا ۲۸ آذرماه در اسپانیا برگزار می‌شود، در گروه C با تیم‌های نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه است.

مهشاد طاهری در صورت قرار گرفتن در ترکیب نهایی، نخستین بانوی تاریخ ورزش همدان خواهد بود که به مسابقات جهانی هندبال اعزام می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.