سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای ۱۴۷ سایت تلفن همراه جاده‌ای و روستایی در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ۱۴۷ سایت تکنولوژی تلفن همراه جاده‌ای و روستایی از ابتدای سال ۹۹ در استان ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه رویکرد اصلی مخابرات منطقه توسعه اینترنت به منظور پاسخگویی به مطالبات و ارائه خدمات بهتر به مشتریان است، اظهار کرد: بر اساس نیاز روز افزون مشتریان و مردم، بر روی توسعه سایت‌های موبایل در نقاط جاده‌ایی و روستایی تمرکز بیشتری شده است که این امر رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته است.

حکمت با بیان اینکه سایت‌های جاده‌ای، روستا‌های اطراف و همجوار خود را تحت پوشش قرار می‌دهند؛ افزود: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از روستا‌های نزدیک به این جاده‌ها از تکنولوژی و خدمات تلفن همراه بهره‌مند هستند.

او اعلام کرد: از سال ۹۹ تکنولوژی ۱۴۷ سایت جاده‌ایی در استان ارتقا یافته است و به تکنولوژی‌های ۳G و ۴G تجهیز شده‌اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت‌های دیتا در حوزه باند پهن تلفن همراه در استان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۱۰ سایت تکنولوژی ۳G و ۴G تلفن همراه در استان نصب و راه اندازی شده است که شرایط استفاده مشتریان از اینترنت پرسرعت را فراهم آورده است.

حکمت با اشاره به اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در استان ۱۴۳ درصد است، یادآور شد: هم اکنون بیش از دو میلیون و ۳۹۳ هزار و ۳۱۰ مشترک تلفن همراه در استان وجود دارد.

او به تشریح اقدامات مخابرات منطقه در راستای ارائه خدمات شبکه ارتباطات سیار در روستا‌های استان پرداخت و اضافه کرد: ۹۳۸ روستای استان تحت پوشش خدمات تلفن همراه هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان  با اشاره به استراتژی‌های مخابرات منطقه در راستای ارتقا و ایجاد سایت‌های جدید گفت: برنامه‌ی توسعه و ارتقا سایت‌های تلفن همراه همچنان در اولویت کاری منطقه قرار دارد.

حکمت ضمن اعلام اینکه توسعه و ایجاد زیرساخت‌های تلفن همراه در نقاط روستایی، خارج از تعهدات و وظایف محوله مخابرات منطقه است تصریح کرد: این مجموعه بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی در این حوزه اقدامات و فعالیت‌های چشمگیری را انجام داده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.