سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظلومی: تبلیغات محیطی حق استقلال است

عضو هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال در خصوص مراسم تجلیل از پیشکسوتان این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

پرویز مظلومی، عضو هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری مراسم هم اندیشی و تجلیل از پیشکسوتان این تیم اظهار کرد: ما از خیلی وقت پیش به دنبال برگزاری این مراسم بودیم و از مدیریت و هیئت مدیره و کانون پیشکسوتان استقلال و نامداری بابت برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم. در حال حاضر در استقلال جو آرامی وجود دارد و مدیریت، هیئت مدیره و کادرفنی تیم با یکدیگر اتحاد خوبی دارند. ما تلاش کردیم بین پیشکسوتان نیز این فضا را به وجود آوریم.

او افزود: ما به دنبال قهرمانی لیگ برتر و آسیا هستیم تا دل هواداران را خوشحال کنیم و این تیم توانایی کسب ستاره سوم را دارد و امیدوارم پیشکسوتان هم با راهنمایی‌های خود به استقلال کمک کنند.

او ادامه داد: پیشکسوتان استقلال دچار مشکلاتی هستند و با تشکیل تعاونی امیدوارم بتوانیم به پیشکسوتان کمک کنیم و استقبال خوبی هم از این مراسم شد و مطمئنا تلاش می‌کنیم این مراسم‌ها ادامه دار باشد.

او در خصوص هیئت مدیره جدید استقلال  گفت: جو خیلی خوبی در هیئت مدیره حاکم است و جا دارد از عبداللهی عضو پیشین هیئت مدیره تشکر کنم و بین هیئت مدیره و مدیریت نیز یک اتحاد و همدلی خوبی وجود دارد و انشاالله این جو را حفظ خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم.

او در خصوص وضعیت خصوصی سازی تیم استقلال و تبلیغات محیطی بیان کرد: سجادی وزیر ورزش و جوانان به شدت پیگیر این موضوع است و رئیس جمهور کشورمان نیز متمایل هستند تا ۲ تیم استقلال و پرسپولیس خصوصی سازی شوند. تبلیغات محیطی نیز حق استقلال است و ما باید از این درآمد سود ببریم.

مضلومی گفت: تیم‌های لیگ برتری در حال حاضر با مشکلات مالی مواجه هستند و مصوبه ای هم در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است که دولت به تیم‌های حرفه‌ای کمک نکند و ما باید بودجه استقلال را خودمان تامین کنیم. تیم‌های لیگ برتر در حال حاضر پرونده‌های مالی زیادی در فیفا دارند و ما نیز پرونده‌های دیاباته، استاماچونی، میلیچ داریم و هر لحظه ممکن است مجددا پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته شود و یا حتی امتیاز کسر شود و یا تیم به یک دسته پایین‌تر سقوط کند.

مظلومی در خصوص نظرش درباره کادرفنی استقلال گفت: من از کادرفنی کاملا رضایت دارم و از چهار بازی توانسته ایم ۱۰ امتیاز کسب کنیم که عملکرد خیلی خوبی محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.