سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات درمانی رایگان جامعه پزشکی جهرم به شهروندان محروم سروستان

اردوی جهادی سلامت پزشکان جهرمی به منظور خدمات دهی رایگان به اقشار محروم شهرستان سروستان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی زارعی مسئول روابط عمومی سپاه شهرستان جهرم گفت: طرح ویزیت رایگان محرومان با مشارکت گروه جهادی بوعلی سینا شهرستان جهرم، سپاه و شبکه بهداشت شهرستان سروستان، در بیمارستان شهدای این شهر اجرا شد.

او بیان کرد: این اقدام که چهارمین مرحله طرح ویزیت رایگان بیماران محروم و نیازمند بود پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه  قلب و عروق، چشم پزشکی،  نوزادان و کودکان، داخلی، زنان و زایمان، ارتوپدی، اعصاب و روان و جراح عمومی حضور داشتند.

زارعی تصریح کرد: در این طرح ابتدا همه مراجعه کنندگان پایش و فشار خون، قند خون و bmi  همه آنان چک و کنترل شده و بعد از ویزیت پزشک عمومی و تایید آن ها بیماران به پزشکان متخصص و فوق تخصص ارجاع و رایگان ویزیت شدند.

مسئول روابط عمومی سپاه شهرستان جهرم ادامه داد: در این طرح، خدمات دیگری مانند سنوگرافی، آزمایشگاه، رادیولوژی، تست کرونا، اکو و نوار قلب به مراجعه کنندگان ارائه شد.

او افزود: در این طرح بیش از ۲۴۰  نفر از مردم ویزیت شده  و آموزش های خود مراقبتی و سلامت مانند دیابت، فشار خون بالا پوکی استخوان، چاقی و اضافه وزن، سیگار و عوارض آن در قالب توزیع تراکت و برشور انجام شد.

زارعی خدمات رسانی به محرومان و مستضعفان را تحقق آرمان های انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: بسیج که خود مولود انقلاب اسلامی است با حضور در تمام میادین و عرصه ها تمام توان خود را برای اعتلای ایران اسلامی به کار گرفته است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم از همکاری همه پزشکان و پرستاران، مجمع خیرین سلامت، فرمانداری سروستان و جهرم، دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گروه توپخانه ۵۶ حضرت یونس، بسیج جامعه پزشکی جهرم و فرماندهان و بسیجان حوزه ها و پایگاه های بسیج سروستان و سپاه جهرم قدردانی کرد.

او  اظهار کرد: پنجمین مرحله بیمارستان جهادی  ۲۱ آبان در  شهرستان سروستان برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.