سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی حمل یکسره کالا از مرز‌های کرمانشاه

دبیر کل اتاق کرمانشاه بر لزوم راه‌اندازی حمل یکسره کالا از مرز‌های کرمانشاه به عراق تأکید کرد و گفت: با صدور ویزای بلندمدت برای بازرگانان فعال دو کشور هم شاهد تسهیل تردد خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، داریوش پناهی دبیر کل اتاق کرمانشاه بر ضرورت راه‌اندازی حمل مستقیم کالا‌های صادراتی از مبدا تولید تا مقصد در کشور عراق تأکید داشت.

او افزایش زمان و توقف کالا‌ها در مرز، ازدحام و بی‌نظمی، افزایش هزینه‌ها، فرسایش نیروی انسانی و استهلاک تجهیزات، معطلی ناوگان حمل و نقل، کاهش کیفیت کالا و افزایش قیمت تمام شده کالای ایرانی را از پیامد‌های منفی شیوه فعلی و سنتى صادرات کالا در مرز‌های تجاری کشور با عراق عنوان کرد.

دبیرکل اتاق کرمانشاه با تأکید بر ضرورت صدور ویزای بلندمدت برای بازرگانان فعال دو کشور، افزود: با اجرای آن شاهد تسهیل تردد خواهیم بود.

او از لزوم اختصاص بودجه مستقل از بودجه عمرانی استان و شهرستان برای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی مرز‌های تجاری یاد کرد و ادامه داد: مرز‌های کرمانشاه کارکرد ملی دارند و نیازمند اختصاص اعتبارات ملی هستند.

پناهی ایجاد ساختار وحدت مدیریت و فرماندهی واحد مرز‌های تجاری را به منظور تسهیل و روان‌سازی جریان مبادلات تجاری و تصمیم‌گیری به موقع در مواقع اضطرار و بحران را خواستار شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.