سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۵۶ هزار سی تی اسکن در بیمارستان گنجویان دزفول

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول تعداد سی تی اسکن‌های انجام شده در بیمارستان گنجویان این شهرستان طی یکسال اخیر را ۵۶ هزار و ۶۷۱ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالکریم فیروززاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: خدمات ارزنده تلاشگران عرصه رادیولوژی بخصوص در دوران بیماری کرونا بر هیچکس پوشیده نیست و با شروع این بیماری میزان فعالیت و ارائه خدمات آن‌ها را دوچندان کرده است.

او با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۹، ۵۶ هزار و ۶۷۱ سی تی اسکن، ۳۴ هزار و ۸۹۰ ام آر آی و ۶۲ هزار، ۷۵۱ مورد رادیولوژی و نیز در بخش آنژیوگرافی و آنژیوپلاسمی حدود ۴ هزار مورد در بیمارستان بزرگ دزفول با تعرفه دولتی انجام شد، بیان داشت: این میزان خدمات با تلاش ۳۸ پرسنل فنی و ۱۱ نفر منشی و آماده ساز انجام شده که حاکی از فشار کاری بر روی این پرسنل خدوم و بی ادعا است.

فیروززاده با بیان اینکه در این بخش یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته ۱۶ سلایس و همچنین یک دستگاه دیجیتال به بخش رادیولوژی اضافه شده است، تصریح کرد: ۱۷ آبان ماه فرصتی است تا بتوان به بخشی از فعالیت‌های این مدافعان سلامت که روزانه با اشعه خطرناک دست و پنجه نرم می‌کنند پرداخت. جا دارد از زحمات همه پرسنل قدردانی نموده و یاد و نام مرحوم عادل ریاحی مقدم را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.