سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح محدودیت تردد زوج و فرد خودرو‌ها از روز شنبه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح محدودیت تردد زوج و فرد خودرو‌ها از روز شنبه (۲۲ آبان) در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه با مصوبه شورای ترافیک شهر کرمانشاه طرح محدودیت تردد زوج و فرد در کرمانشاه اجرا می‌شود، گفت : در این طرح خودرو‌های دارای پلاک زوج در روز‌های زوج و خودرو‌های دارای پلاک فرد در روز‌های فرد هفته می‌توانند در محدوده‌های تعیین شده تردد داشته باشند.

او ساعت اجرای این طرح را ۱۵ تا ۲۰ اعلام کرد و گفت : طرح زوج و فرد خودرو‌ها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه افزود: به منظور آگاهی مردم از اجرای این طرح بنر‌های اطلاع رسانی در ورودی مسیر‌های اجرای طرح زوج و فرد نصب می‌شود.

 حیدری جریمه ورود به طرح زوج و فرد را ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این طرح شامل خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود و وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌ها و اتوبوس‌های خط واحد از این طرح مستثنی هستند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.