سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قضیه سرقت از خودروی مداح معروف تهرانی چه بود؟

بعد از ظهر روز شنبه پنجم آبان ماه، لپ تاپ و تلفن همراه میثم مطیعی از ماشین وی به سرقت رفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۱۹:۳۰ بعد از ظهر روز شنبه پنجم آبان ماه، سرقت محتویات داخل خودرو ساندرویی توسط صاحب خودرو " میثم مطیعی " در خیابان صنیعی واقع در خیابان، ولی عصر (عج) به اداره پلیس گزارش شد. با اعلام این خبر دقایقی بعد تیمی از ماموران پلیس درصحنه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

تحقیقات ابتدایی نشان داد میثم مطیعی ساعت ۱۸:۱۵ خودرویش را در خیابان صنیعی پارک کرده و پس از ۴۵ دقیقه با مراجعه به محل مذکور متوجه شده که محتویات داخل خودرو با شکستن شیشه به سرقت رفته است. تحقیقات بیشتر حاکی از آن است که لپ تاپ و تلفن همراه میثم مطیعی در این حادثه به سرقت رفته است.

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم، کسبه خیابان صنیعی را که شاهدان عینی سرقت بودند هدف تحقیق قرار دادند و از بازپرس پرونده دستور گرفتند تا دوربین‌های مدرابسته را جهت شناسایی و دستگیری سارقان بازبینی کنند؛ بنابراین گزارش، پرونده سرقت از داخل خودرو " میثم مطیعی" جهت سیرمراحل قانونی به اداره پلیس منتقل شد.

تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
از خوزستان
۰۰:۰۴ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
متاسفم یه چیزی ازت گم بشه خیلی سخته چه کوچیک باشه چه بزرگ فرقی نمیکنه همیشه گمشدت تو ذهنت میمونه.اما حداقل گوشی که باید همراه خودتون باشه.شما که خریدتون اینقد طول کشید نباید از ماشینتون غافل میشدین.
عمار
۰۷:۱۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
آخه عزیز دل برادر هیچ عقل سلیم و خردمندی لب تاب و گوشی همراهشو داخل خودور که دور تا دورش شیشه است جا نمی گذارد لااقل می زاشتیشون داخل صندوق عقب خودروت که درب فلزی داره بی احتیاطی بی خردانه از خودت بوده حتما تا حالا هم تمامی اطلاعات لب تاب و گوشیتو دزدان توسط دزدان حرفه ایی برنامه نویسان کامپیوتری در آوردند و احتمالا برای دریافت پول کلان ازت باج خواهی خواهند کرد که اطلاعات و گوشی و لب تابتو بهت باز گردانند امید که پلیس مقتدر قدرتمند بتونه سارقین اموال و اطلاعاتت رو دستگیر کنه و همه چیز ختم بخیر شود ولی درس عبرتی شد برات که دیگه هرگز گوشی و لب تابت رو توی خودروت جا نگذاری و همیشه همراه یه کیف کوله پشتی مخصوص لب تاب و گوشی با خودت هر جا می روی ببریشون . انشا الله که ختم بخیر شود . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
لپ تاپ
خودرو
املات خیییییییلی ضعیفه.
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
التماس دعا !!!!
التماس تفکر !!!!!!
یا خود خدا ....
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
ماجراي تكراري هميشگي
دزدي از علي دايي
حالا مداح معروف

خدا بخير كنه اين مسولين اين بار چه بر سر دارند.
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
واااااااای