سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی‌زاده تاکید کرد:

حمایت از معلمان هنرمند موجب اعتلای فرهنگ جامعه می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: شناسایی و حمایت از معلمان هنرمند موجب اعتلای فرهنگ جامعه می‌شود و استانداری فارس نیز از این برنامه حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احمد احمدی زاده در آیین افتتاحیه دومین جشنواره معلمان هنرمند کشور در شیراز از فارس به عنوان بهترین استان برای برگزاری این جشنواره یاد کرد و افزود: معلمان نقش بی‌بدیل در حوزه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان برعهده دارند و برگزاری این جشنواره به لحاظ شناسایی و کشف معلمان هنرمند شایسته تقدیر دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: جای چنین برنامه‌هایی در نظام آموزشی کشور همیشه خالی بوده و امیدواریم اینگونه برنامه‌ها تداوم یابد.

احمدی‌زاده با اشاره به ضرورت و نقش هنر در توسعه و اعتلای جامعه گفت: امیدواریم وزارت آموزش و پرورش حمایت‌های خود را از برگزاری این جشنواره افزایش دهد و ماهم در مجموعه استانداری از این حوزه حمایت خواهیم کرد.

او افزود: معلمین نقش بی بدیلی در فرهنگ سازی و اعتلای جامعه دارد و برای پیشرفت روزافزون باید توجه و تمرکزمان را به سوی آموزش و پرورش ببریم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.