سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۸ کیلومتر از طرح تعریض جاده شاهرود به آزادشهر تکمیل شد

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان این که طرح تعریض جاده شاهرود به آزادشهر در حوزه استحفاظی استان سمنان ۵۳ کیلومتر است، گفت: تاکنون ۳۸ کیلومتر از این طرح اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان افزود: تعریض مسیر شاهرود - آزادشهر - مرز اینچه برون یکی از مهمترین طرح‌های راهسازی در شرق استان سمنان است.

او با اشاره به اینکه هزینه‌های این طرح از محل اعتبارات ملی شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل کشور تامین می‌شود، ابراز داشت: تاکنون ۳۸ کیلومتر از این مسیر که در استان سمنان واقع شده طی سه مرحله به بهره برداری رسیده است.

عمیدی با بیان اینکه تعریض ۱۵ کیلومتر دیگر از این مسیر در حوزه استان سمنان است، اظهار داشت: برای ۱۲ کیلومتر از این مسیر قرارداد اولیه‌ای با پیمانکار با اعتباری معادل ۲۲ میلیارد تومان بسته شد که تاکنون ۷.۴ کیلومتر از آن زیرسازی و خاکریزی (سابگرید) شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ادامه داد: ۲۳۰ هزارمتر مربع حجم عملیات خاکبرداری این ۱۲ کیلومتر است که تاکنون ۹۰ هزار مترمربع از آن اجرا شده است.

عمیدی با بیان اینکه ۵۵ میلیارد تومان برای اتمام این طرح مورد نیاز است، افزود: مطالبات این طرح پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که تاکنون پرداخت نشده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.