سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۰۳ میلیارد کالای قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا گفت: در اجرای این طرح انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰۳ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یکی از اولویت‌های ماموریتی ناجا در سال جاری برخورد با قاچاق کالا و ارز است که این مهم طی اجرای یک طرح یک هفته‌ای در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: طی اجرای این طرح و با تلاش بی وقفه ماموران پلیس اقتصادی در سراسر استان انواع لوازم آشپزخانه، فرآورده‌های نفتی، کالای دخانی، پوشاک، دام و برخی اقلام خوراکی و مصرفی دیگر که در مجموع ارزش آن‌ها از سوی کارشناسان بیش از ۱۰۳ میلیارد ریال برآورد شد، کشف و در این رابطه ۱۲۵ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به توقیف ۶۷ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین و تشکیل ۱۰۳ فقره پرونده در رابطه با این کشفیات، تصریح کرد: اجرای این گونه طرح‌ها هم راستا با فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا با جدیت تداوم خواهد داشت و قطعا با همکاری خوب شهروندان با پلیس نتایج ارزشمندتری نیز حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.