سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزیره کیش میزبان اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۲ شد

ایران به عنوان میزبان اولین دوره رقابت‌های فیتنس چلنج قهرمانی آسیا در رشته‌های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیتنس و فیزیک معرفی شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پس از جلسات جداگانه‌ای که عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در حاشیه مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی اسپانیا با رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون بین المللی پرورش اندام، عادل فهیم نایب رئیس فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون قاره آفریقا و سایر اعضای هیات رئیسه فدراسیون بین المللی پرورش اندام برگزار کرد، مقرر شد طی روز‌های ۹ تا ۱۲ مارچ ۲۰۲۲ (۱۸ تا ۲۱ اسفند ۱۴۰۰) اولین دوره مسابقاتفیتنس چلنج قهرمانی آسیا در بخش زنان و مردان به میزبانی ایران و در جزیره کیش برگزار شود.

همچنین مقرر شد اولین دوره رقابت‌های کاپ آسیا در رشته‌های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیتنس و فیزیک نیز در همین تاریخ به میزبانی کیش برگزار گردد.

لازم به ذکر است که قرارداد مربوط به این میزبانی میان رییس فدراسیون بدنسازی ایران و رییس IFBB به امضا رسید و برگزاری این رقابت‌ها و میزبانی ایران به صورت رسمی در برنامه فدراسیون جهانی ثبت شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.